Jump to content

2016.05.08 Manchester City


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Haha fy faen Wenger. Sorry, men fuck you. Walcott inn er bare latterlig.

 

Er helt ok at Walcott kommer inn nå.. Iwobi har vært usynlig, som alle andre spillere i dag.

Han gjør iallefall byttet 10 min tidligere enn normalt i dag.

Link to comment
Share on other sites

Er helt ok at Walcott kommer inn nå.. Iwobi har vært usynlig, som alle andre spillere i dag.

 

Ikke over Campbell. Aldri i verden om Walcott burde få spilletid over han etter hva "den nye Henry" har prestert denne sesongen kontra Campbell.

Link to comment
Share on other sites

 

Ikke over Campbell. Aldri i verden om Walcott burde få spilletid over han etter hva "den nye Henry" har prestert denne sesongen kontra Campbell.

 

Nei, men vi vet jo at Campbell ikke får spille.:P

Link to comment
Share on other sites

Nei, men vi vet jo at Campbell ikke får spille. :P

 

Nei er jo nettopp derfor jeg er så jævlig oppgitt. Eneste grunnen til at Walcott spiller er fordi han er overbetalt som faen.

 

Jeg driter i hvor stort navn en spiller har så lenger han presterer og jobber. Walcott gjør ingen av delene, men for Wenger så teller tydeligvis navnet/tidligere meritter mer. Er det rart vi da sliter?

Link to comment
Share on other sites

Er jeg alene om å mene at uavgjort er godt resultat? Uavgjort mot Villa, så er vi på 3dje plass garantert, vinner vi så kan vi ta 2 om totti tar en Spursy.

Link to comment
Share on other sites

Ett STRÅLENDE resultat, der ett poeng hjemme den 15. gir oss tredjeplassen (eventuelt på målforskjell foran United).

 

Selv om det mangler mye i dette laget vårt så manglet det ikke på vilje blant de fleste av våre spillere i dag, enda mer imponerende er det når vi tross alt spilte med 10 mann (Walcott var totalt borte etter sine to "raid") siste del av kampen.

Link to comment
Share on other sites

Vi klarte ett relativt viktig poeng. Bør ta 3 mot Villa.

 

Bedre i andreomgangen enn første, får til litt mer og Sanchez sitt mål var nydelig. Giroud viser litt av grunnene til at jeg vil ha ham med videre. I dag synes jeg han fighta bra, og flikken til Sanchez var nydelig.

Synes byttene var dårlige, men heldigvis var ikke City effektive nok til å ta tre poeng i dag.

 

Slår vi ikke Villa i siste hjemme har vi virkelig ikke noe å gjøre i Cl uansett.

Link to comment
Share on other sites

Er jeg alene om å mene at uavgjort er godt resultat? Uavgjort mot Villa, så er vi på 3dje plass garantert, vinner vi så kan vi ta 2 om totti tar en Spursy.

Neida, jeg er strålende fornøyd med resultatet. Jeg drømte om tre poeng, hadde et håp om ett poeng trodde det skulle bli NULL. Resultatmessig er jeg fornøyd, og akkurat i dag gir jeg blanke F i spillet (men bare i dag)

Link to comment
Share on other sites

Jeg kom hjem akkurat tidsnok til å rekke de Bruynes scoring. Etter det syns jeg vi spilte godt. Gutta viste vilje og jeg syns selv Walcott klarte seg godt. Hyggelig å se Wlshire igjen var det også.

 

Neste helg blir det en walk in the Villa park på Emirates stadium. Da sikrer vi nok St. Totteringhams Day. Jeg gleder meg allerede!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...