Jump to content

2016.04.17 Crystal Palace


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Ser for meg Wenger som skal si det er urettferdig og at vi manglet det siste lille. Arsenal er ligaens svakeste til å ri inn seiere. Det handler om taktiske valg av Wenger. Latterlig er ordet, kan ikke vente på at han tar hatten å går. Forundrer meg ikke om vi ikke engang klarer en sluttspurt

Link to comment
Share on other sites

Vi har et lag fult av tapere. Ingen i dette laget som har den ekstra drivkraften som kjennetegner mestere. De liker å vinne, men å tape plager dem ikke alt for mye når de taper. Så lenge de får være med å spille er de fornøyd.

 

Vil også påstå at mye av denne mentaliteten kommer fra vår alles kjære manager.

Link to comment
Share on other sites

Mestere? Vi driter oss ut med en gang vi er i posisjon. Er samme leksa hver gang. Vi er på 4 plass altså. Ender vel der også. Hei hå! Top4 trofé og Wenger og korenke feirer at vi nok engang skal i cl vi aldri presterer i.. Jeg er bare drittlei hele Arsenal med Wenger anno 2016. Jeg har vært det nå i 7 år

Link to comment
Share on other sites

Håper faktisk vi ender på 5te plass i år, da er det en sjangs for at Wenger pakker sakene og går. Denne sesongen er jo ikke dårligere enn noen annen sesong de siste 10 årene(forutenom ingen FA triumf)

Link to comment
Share on other sites

Mestere? Vi driter oss ut med en gang vi er i posisjon. Er samme leksa hver gang. Vi er på 4 plass altså. Ender vel der også. Hei hå! Top4 trofé og Wenger og korenke feirer at vi nok engang skal i cl vi aldri presterer i.. Jeg er bare drittlei hele Arsenal med Wenger anno 2016. Jeg har vært det nå i 7 år

Har du vært drittlei Arsenal anno 2016 i 7 år? :P

Link to comment
Share on other sites

Hvis du mener at han har skylden fordi han henter disse spillerne så er jeg enig. Hvis du mener at spillerne adopterer hans mentalitet er jeg uenig.

 

Syntes det er både og.

 

Er merkbar forskjell i mentalitet fra hver gang vi møter lag hvor vi tidligere har slitt (som f.eks. Chelsea og Manure). Glemmer aldri 13/14 sesongen hvor vi var "on fire" og Wenger bestemte seg for å være feig som faen i taktikken sin og vi så ut som skolegutter (som vi ofte har gjort).

 

Det er umulig at vi bare henter "pingler" gang på gang. Jeg mener de blir påvirket av manageren. Jeg tror rett og slett at han ikke klarer å motivere og fyre opp spillerene skikkelig.

Link to comment
Share on other sites

Forferdelig tafatt... Dessverre altfor mye som tyder på at vi kommer til å havne utenfor topp 4 i år.

Byttene vi gjør er også uforståelige.

 

Håper vi havner utenfor topp 4, det er den eneste muligheten for at Wenger tar sakene sine å reiser.

 

 

Når har byttene vært forståelige fra denne franskmannen? Kan ikke huske sist.

Link to comment
Share on other sites

 

Håper vi havner utenfor topp 4, det er den eneste muligheten for at Wenger tar sakene sine å reiser.

 

 

Når har byttene vært forståelige fra denne franskmannen? Kan ikke huske sist.

 

Hvordan skal det løse Arsenals problemer? Hva vil Özil, Alexis, Cech m.fl. gjøre når vi står der uten CL? Hvem vil ta over som manager? Hvordan skal vi kompensere for de tapte inntektene?

Link to comment
Share on other sites

 

Hvordan skal det løse Arsenals problemer? Hva vil Özil, Alexis, Cech m.fl. gjøre når vi står der uten CL? Hvem vil ta over som manager? Hvordan skal vi kompensere for de tapte inntektene?

 

Så langt tenker jeg ikke, jeg tenker bare på at jeg er lei en sur og grinete franskmann på sidelinjen.

Link to comment
Share on other sites

Forferdelig tafatt... Dessverre altfor mye som tyder på at vi kommer til å havne utenfor topp 4 i år.

Byttene vi gjør er også uforståelige.

Byttene var å gjøre et svakt angrep enda svakere. :xxx:

 

Å spille en kamp det banespillet (i all hovedsak) går så totalt Arsenals vei, og så ha en såpass ineffektiv offensiv lagdel er rett og slett skremmende. Det som er enda mer skremmende er at Wenger skal ha uttalt i et intervju til en engelsk avis (så derfor må det leses med en god del skepsis) at det ikke skal være behov for å gjøre noen "storkjøp" siden dette laget er godt nok!!

Link to comment
Share on other sites

Vi klarer oss helt fint uten top4. Ref ledelsen.

om noen drar uten cl spill er de ikke motiverte nok. Og klarer vi ikke cl med Özil og sanchez kan det være det samme.

 

Få inn noen som maner spillere, noen som ikke sitter med surmuling på sidelinjen. Få inn noen med en plan og plan b. Få inn noen som ikke bare skal ha laget til å sentre 200 ganger utenfor motstanders 16-meter.

 

Detmå være verdens letteste game plan for dårligere lag å møte Arsenal: være tolmodige og ta overgangene som alltid kommer. Noen ganger er Arsenal påskrudd og de har ikke sjanse, mens alt for ofte har de en reell sjanse for å skape ett resultat.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...