Jump to content

2016.04.02 Watford

Polljen

Recommended Posts

• Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Deilig med en slik kamp. Ønsker meg inn flere formsvake spillere med 20igjen så de kan spille seg opp

Jupp, denne trengte vi, selvom vi var gode mot Everton, så har vi vært strålende her.

Tror man kan telle på 1 hånd hvor mange feilpasninger vi har i dag.

Giroud inn for Welbeck (Sliten, nesten usynlig, men i kjempeform så greit å sørge for at han er klar til å starte neste, Giroud med gode prestasjoner for Frankrike også)

Walcott inn for Özil -> Iwobi inn i midten -> Tyskeren blir vital i de kommende kampene og Theo trenger å spille på seg litt selvtillit

Chambers inn for Coquelin -> Coquelin og Elneny har vært våre beste sammen med Iwobi, men greit å gi Chambo litt tid å selvtillit når vi allikevel har "vunnet" kampen.

Giroud inn for Welbeck (Sliten, nesten usynlig, men i kjempeform så greit å sørge for at han er klar til å starte neste, Giroud med gode prestasjoner for Frankrike også)

Walcott inn for Özil -> Iwobi inn i midten -> Tyskeren blir vital i de kommende kampene og Theo trenger å spille på seg litt selvtillit

Chambers inn for Coquelin -> Coquelin og Elneny har vært våre beste sammen med Iwobi, men greit å gi Chambo litt tid å selvtillit når vi allikevel har "vunnet" kampen.

Chambo er Oxlade, bare så du er klar over det;p

Men greit enig i byttene dine:)

Ikke mye å klage over i dag (egentlig ingenting).

Sanchez er på vei mot formen.

Elneny og Coq viser det som kan bli en dominerende duo på midtbanen.

Iwobi er en potensiell diamant.

Men hva er vel en kamp-oppsummering uten et litt "negativt" hjertesukk.

Denne kampen viser hva som er mulig fra Arsenals side, så derfor er det ekstra frustrerende å tenke på årets ti først uker.

Desverre er dette en av strategiene til vår eier; høye bilettpriser som presser ut vanlige supportere. Alt for profitt, lidenskap kommer i andre rekke. Hvis du er Arsenal supporter og på kamp når vi spiller så godt som idag blir du til kampen er over. Slik der er blitt nå er jeg redd mange sitter på puber rundt om istede. Hadde ikke forundra meg om jublen i disse pubene er større enn på stadioen heller.

Med det gir jeg ett spark til leddet over Wenger.

Liker ikke det jeg så siste 5min idag. Stadio tømmes etter en av sesongens beste kamper hjemme... Er det kun turister som skal til bilen på emirates for tiden? Spiller man som idag skal det hylles...

Nå er det forklaringen ikke så enkel. Mine erfaringer fra Emirates er at det faktisk også er en del sesongkortholdere som til tider er de som kommer sist og går først. De kommer fem minutter etter at omgangene er startet og går fem minutter før pause og tildels også før kampslutt. Hvordan jeg vet at det er sesongkortholdere? Ikke på noen annen måte enn at mange av de virker å kjenne (er på hils med) mange som sitter i samme området.

Jeg kan si med stor sikkerhet at det ikke er noen som "skal til bilen" siden det ikke finnes parkeringsplasser utenfor Emirates. Dette er en "fullkollektivt" stadion :shifty: , men det er et faktum at det er mange (både fastboende og turister) som stikker litt før for å komme langt frem i de tildels lange køene ved undergrunnene rundt Emirates.

Jeg er dog enig i at det er en uting at folk stikker så tidlig og ikke minst når laget storspiller. Jeg er ofte noe oppgitt over at jeg de siste fem minuttene (+) (gjelder som sagt også før/etter pause) blir tvunget til å være mer opptatt av å slippe "kø-snikerne" forbi slik at jeg ikke får konsentrert meg om kampen de gangene jeg får muligheten til å overvære dette

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...