Jump to content

2016.03.13 Watford


Polljen

Recommended Posts

Vi gav absolutt alt og var uheldige er Wengers kommentar.

 

Vi ga alt siste 5, det er korrekt. Før det var det ikke i nærheten av samme intensitet og ønske. Hadde man spillt som siste 5, hele kampen ville man vunnet lett. Ellers er det påfallende hvor mange lag som scorer på sin "første sjanse" mot oss og laget ditt Wenger. Hva gjøres med det? Ingenting nei

 

Mot tott og Liverpool er det en annen glød og vilje. Selv om man har enkelte like problemer i disse. Men når det står ett "svakere" lag der er viljen, intensiteten og kreativiteten borte. Det er nettopp dette blandt annet Barca o.l er så gode til å unngå. Jeg tror de samtidig da er bedre rustet i topp-oppgjørene

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Snipp snapp snute, så var jeg kasta ut av

Loyal Norwegian Gunners.

Var visst ikke lov å være uenig med Jørn Brekke som er admin.

 

Wengerout var bannlystxD

 

Nei Gooners skal ifølge han bare holde kjeft og støtte laget uansett hvor bra eller dårlig det går. Hatt noen diskusjoner med han selv for å si det mildt. :)

Link to comment
Share on other sites

 

Nei Gooners skal ifølge han bare holde kjeft og støtte laget uansett hvor bra eller dårlig det går. Hatt noen diskusjoner med han selv for å si det mildt. :)

 

 

Virker som en jævla klovn, er frista til å legge ut loggen når han sendte meg en privat melding. Men tror jeg holder meg for god til det.

Link to comment
Share on other sites

Noen her som er aktiv i highbury tråden på diskusjon.no? Der inne er det utrolig mye usaklige idioter...spesielt én som til tider virker som han er Tottenham in disguise

 

 

Kan jeg spørre hvem du sikter til ?:P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...