Jump to content

2016.03.13 Watford


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Nok en bekreftelse på at Wenger må gi seg. Han har fått for mange sjanser nå

Jepp. Året for å vinne ligaen er nå, men Wenger ville ikke. Potensielt FA Cupen tredje året på rad, men vi har bare vært ræva siden desember.

 

Problemet dog er jo at styret og Kroenke ikke har som mål å vinne noe. De er fornøyd så lenge klubben øker i verdi.

 

Altså sitter Wenger så lenge han vil uten konsekvenser selv om klubben ikke presterer sportslig..

Link to comment
Share on other sites

Ligger under 0-2. Det er 12 min igjen og alle er på defensiv corner. Walcott er på banen og kan løpe. Jævelig bra lederskap. Hvor mange mål har ikke Leicester nettopp på slike situasjoner der vardy blir igjen på midten?!

Link to comment
Share on other sites

For en respons dere!! Litt av ett lag og ledelse vi følger for tiden. De som ikke ønsker seg noe nytt ønsker jeg argumenter fra. Dette er jo bare lavmål.

 

Der putta vår beste spiss i det minste. Men har ikke trua

Link to comment
Share on other sites

For en respons dere!! Litt av ett lag og ledelse vi følger for tiden. De som ikke ønsker seg noe nytt ønsker jeg argumenter fra. Dette er jo bare lavmål.

 

Der putta vår beste spiss i det minste. Men har ikke trua

 

Haddet kommet på 79 hadde jeg hatt troen, men ikke nå nei, desverre.

Link to comment
Share on other sites

Welbeck burde kommet inn etter pause spør du meg, men Wenger evner ikke å ta skikkelige grep før det er for sent.

 

Sånn sett burde han startet. Men vi våkner ikke før vi ligger under med 2 og det er mindre enn 10 min igjen... Det er en gjenganger med dette Arsenallaget...

Link to comment
Share on other sites

Det er jo noe galt med lag og ledelse når man må på overtid for å utrette noe. Dette er bare for dårlig. Jeg driter i god avslutting på kampen. Det er ett ord for dette: utilgivelig

 

Wenger: din tid er over. Og til spillerne: de trenger nye klubber eller en trener som sparker de i ræva

Link to comment
Share on other sites

Savner tiden hvor vi gikk ut i hundre fra start av kampene og ledet med 3-4 før det var gått 30 min. Vi viser jo til tider at vi faktisk har et lag til å gjøre det nå også, men det kommer som regel for seint. Hadde vi spilt slik som vi gjorde mot Manure på Emirates hadde vi vært både serieleder og videre i FA-cupen i dag...

Link to comment
Share on other sites

Laget er generelt sett for dårlig trent! De orker ikke kjempe, så er forsvaret for dårlig. Wenger må vekk. Orker ikke trynet hans lenger. Vil ikke bli en legende i mine øyne når han forsvinner nå. Har rotet for mye de siste 10 årene til det.

Men vi har ikke kunne forsvare oss skikkelig siden tidlig 2000 tallet. Wenger legger ikke vekt på det heller. Han har ikke funnet en måte å bryte ned et defensivt lag på, han har brukt over 10 år på det. Dra deg hjem din forbanna stae franskmann. Er så dritt lei middelmådigheten nå.

Vi har det dårligste forsvaret i laget vårt på mange 10 år! Per er så dårlig at jeg gremmes. Han er ikke bare dårlig heller, men feig i tillegg, prøver ikke å blokkere.

Samme fremover, alt for halvgjort alt sammen. Vi må spille på en annen måte.

Bygge et solid forsvar, forsvare oss solid med hele laget. Så kontre motstander. Men dette skjer ikke med Wenger, så Wenger må vekk.

Link to comment
Share on other sites

Laget er generelt sett for dårlig trent! De orker ikke kjempe, så er forsvaret for dårlig. Wenger må vekk. Orker ikke trynet hans lenger. Vil ikke bli en legende i mine øyne når han forsvinner nå. Har rotet for mye de siste 10 årene til det.

Men vi har ikke kunne forsvare oss skikkelig siden tidlig 2000 tallet. Wenger legger ikke vekt på det heller. Han har ikke funnet en måte å bryte ned et defensivt lag på, han har brukt over 10 år på det. Dra deg hjem din forbanna stae franskmann. Er så dritt lei middelmådigheten nå.

Vi har det dårligste forsvaret i laget vårt på mange 10 år! Per er så dårlig at jeg gremmes. Han er ikke bare dårlig heller, men feig i tillegg, prøver ikke å blokkere.

Samme fremover, alt for halvgjort alt sammen. Vi må spille på en annen måte.

Bygge et solid forsvar, forsvare oss solid med hele laget. Så kontre motstander. Men dette skjer ikke med Wenger, så Wenger må vekk.

Godt trent er de... Det viser man når man begynner spille 5min før slutt. Men de gidder ikke. Det er ingen som klikker på sidelinja. Ingen ledere som maner til kamp. Man går inn i kampen på 80% og tror det holder, som det noengang gjør. Ellers helt enig i hva du sier. Jeg er drittlei franskmannen og hans spillestil/disposisjoner/spillertyper

Link to comment
Share on other sites

Wengers absolutt siste sjanse denne sesongen er nå altså serien. Og der har vi gjort alt for å unngå å vinne siden jula. Er fortsatt mulig, i teorien, men det er rett og slett ingenting som tyder på at vi skal klare det i praksis. Joel eneste av de tre fremre som fungerer om dagen og han blir tatt av som vanlig. Welbeck bør få starte resten av kampene denne sesongen i mine øyne. Skjønner veldig godt frustrasjonen til Özil, for med unntak av førsteomgangen mot Tottene har han prøvd å ta skikkelig ansvar. Sanchez er helt ute av det, Per er ikke noen leder og Gabriel er en løs kanon på dekk. Elneny ser positiv ut men noen stor avslutter er han ikke.. Wenger er og blir totalt inhabil til å gjøre gode og tidlige nok endringer til å påvirke kampbildet. Er ikke rart at flere og flere begynner å få ham langt oppi halsen.

Link to comment
Share on other sites

Vil forresten bare påpeke hvor fantastisk ræva Walcott var i det innhoppet han fikk i dag.

 

Hadde det vært opp til meg så hadde Campbell aldri blitt tatt av i en kamp som dette når vi trenger et mål eller mer såfremt han ikke virkelig slet fysisk. Byttene med Welbeck, Walcott og Iwobi var forsåvidt greit, men i ettertanke så spilte vi nesten med 10 mann de siste 20 minuttene. Så ræva var Walcott (som han også var mot Hull i førsteomgang).

 

Giroud viser også at han er god på hodet og en grei avslutter inne i boksen, men det er egentlig alt. Laget blir så latterlig mye bedre når det er litt fart og bevegelse på topp. Se hvordan f.eks. Özil og Alexis (som forøvrig tok seg opp betydelig når han byttet flanke) tar seg opp når de får en annen spillertype på topp..

 

Anyway: Ute av FA Cupen. Ute av CL på onsdag (har null tro på at det blir noe annet enn et stortap) og hvis vi ikke drastisk får opp formen i ligaen så er til og med 4. plassen i fare. For å ikke snakke om at hvis vi skal ha en teoretisk mulighet på ligagull så kan vi ikke droppe et eneste poeng fremover.

Link to comment
Share on other sites

jeg tror det blir en innbitt kamp om top4 igjen. Endel av meg er så lei Wenger at vi godt kan tape resten og vekk med han (eneste mulighet?)

Men selvsagt vil jeg ha top4 for ny manager. Men noe nytt MÅ vi ha nå. Dette er så hakking plata at det er vondt å bevitne. (Ikke FA isolert som vi har vunnet siste 2år, men det å falle sammen i det som virkelig betyr noe)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...