Jump to content

2016.03.13 Watford


Polljen

Recommended Posts

Chambers, Coquelin, Elneny (minus skuddfoten), Campbell og Özil er alle fantastiske. Giroud er Giroud. Alexis er fortsatt ute av form.

 

Gabriel er jo helt klin gæren.

 

Ellers suger dommeren. Burde vært rødt på Gabriel og vi burde også hatt straffe. For å ikke snakke om at han ikke dømmer på masse klare frispark for så å dømme på ting hvor det knapt nok er kontakt.

 

Totalt sett så dominerer vi stort. Coquelin og Elneny balanserer midtbanen veldig bra.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply


Olivier Giroud has attempted four passes in the opposition half, completing two. Just not getting him into the game.



Er også så begrenset i kamper som dette da han møter fysiske stoppere. Kan jo ikke spille på skulderen til forsvarsspillerene eller droppe dypere og involvere seg der heller.


Link to comment
Share on other sites

Orbinho@Orbinho 12m12 minutes ago

 

Olivier Giroud has attempted four passes in the opposition half, completing two. Just not getting him into the game.

 

Er også så begrenset i kamper som dette da han møter fysiske stoppere. Kan jo ikke spille på skulderen til forsvarsspillerene eller droppe dypere og involvere seg der heller.

Som jeg nevnte, tror Welbeck kommer til sin rett i dette kampbildet.

Link to comment
Share on other sites

Mertesacker hopper som ei lita jente, e så latterleg forsvarsspel om dagen at eg spyr drit. En sjanse = eit mål for motstandaren i det siste, uholdbart! Address the problem, Wenger og Bould

Vært slik i hauger av år nå. Er slik Wenger vil spille og lærer aldri. Nå blir det vel omkamp

Link to comment
Share on other sites

Welbeck burde kommmet inn rett etter 0-1 scoringa. Men Wenger og det å gjøre tidlige bytter...

 

Welbeck burde kommet inn etter pause spør du meg, men Wenger evner ikke å ta skikkelige grep før det er for sent.

 

Skulle gjerne sett Bellerin inn for Mertesacker eller Gabriel med Chambers i midtforsvaret, Welbeck inn for Giroud og muligens Walcott for Alexis.

 

Mye bedre å gå all-in her. CL er tapt uansett.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...