Jump to content

2016.03.02 Swansea


Polljen

Recommended Posts

Skremmende, skremmende, skremmende.

 

For meg så er det Wenger som "dreper" kampen med sine bytter.

 

Welbeck inn er greit nok, men å ta ut kanskje den som gjorde mest offensivt (Campbell) og la Giroud som gjor minimalt forsette er uforståelig.

Sanchez er så absolutt ikke i form, men å bytte han ut med en nesten usynlig Walcott, og la Giroud forsette på banen er like uforståelig.

 

Det mest utrolige i denne runder er dog at Leicester, som alle (nesten) har spådd skulle gå på en sprekk, selv med poengtap i går øker forspranget til de tre andre "tittelkandidatene".

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 121
  • Created
  • Last Reply

Våre to beste spillere; Joel + Coq... Begge to hadde vært i andre klubber nå om vi ikke hadde fått langtidsskader på spillere som i dag enten ikke er i nærheten av førstelaget eller ikke gjør en dritt.

Link to comment
Share on other sites

Eg kan ikkje quote dere alle som en, men der dykk seier om Wenger og hans disponeringer viser at han er i mental ubalanse og gått seg fast i eit spor. Vi blei myke dårlegare etter bytta enn før, sterkt! Krysser fingra for top 4 slik at vi kan bli most av Tel Aviv i åttendelsfinalen

Link to comment
Share on other sites

Giroud var dårlig, men langt fra den dårligste, men han er den som får høre det mest. I sommer håper jeg Walcott blir solgt til Liverpool. Ramsey må benkes øyeblikkelig, faen han er elendig i absolutt alle faser. Sinker spillet helt utrolig mye.

 

Selvfølgelig tapte Tottenham også..

 

Største problemet jeg har med Ramsey er at det i etterkant er "helt greit" at han for lov til å bombe fremover og drite i alle pliktene sine som sentralmidtbanespiller. Hvorfor tar ikke manageren tak i det? Hvorfor får han lov til å holde på sånn? Hvis han går imot managerens ønsker burde han ikke da bli benket?

 

Jeg ser bare en ekstrem mangel på coaching her dessverre. Byttet av Campbell i dag er også et ekstremt godt eksempel på det. En spiller som gjorde det veldig bra i perioden hvor Alexis var skadet (pluss Chamberlain). Har en dårlig kamp og blir tatt rett ut av laget. Kommer dog inn i dag igjen og har en helt fantastisk kamp, men blir igjen tatt av fordi favorittene til mr. Wenger absolutt ikke skal føle seg som "tapere".

 

Faen meg sjokkert at Wenger kan holde på som han gjør. Nok burde være nok nå.

Link to comment
Share on other sites

Giroud var dårlig, men langt fra den dårligste, men han er den som får høre det mest.

Han var den dårligste av de som startet kampen i de offensive posisjonene. I dag så fortjener han all den "pepper" han får. At det kommer inn en reserve (Walcott) som er enda mer elendig, er en annen sak.

 

 

PS!! før helgen var vi tretten poeng foran et elendig Unitedlag, nå er vi syv poeng foran, etter kommende helg kan det være bare fire poeng i forskjell. Det som så ut til å bli en sikker plass i CL neste sesong starter å bli mer og mer usikker hvis ikke det skjer noe radikalt med Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Joda, sant. Vi kan konkludere med at ingen av de som skal være målscorere er i nærheten av form. Synes mest synd på sanchez, 2 i stolpen...at han blir byttet ut for Walcott er jeg uforstående til.

 

Vi har EN sjanse til nå, det er å drite ut Spurs på deres egen helvetes bane. Det MÅ komme noe stang inn snart.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes vi var rimelig med frem til byttene startet, vi hadde sjanser og brukbart offensivt spill, etter det så var det bare rævva.

 

Jepp.

 

Wenger ødela kampen for oss. Campbell sammen med Özil fikk oss til å tikke. Når han gikk ut og vi i etterkant også fikk vi et spøkelse på høyrekanten og en potetsekk på topp så sier det seg selv at vi ikke kommer til å score.

 

Hva faen Wenger tenkte i hodet sitt når han bestemte seg for å ta ut Campbell får vi vel aldri vite, men det forundrer meg ikke om Wenger lyver og sier at Campbell hadde en "småskade". Som den gangen han gjorde det samme med Chamberlain når vi spilte mot Manure. I etterkant så viste det seg selvfølgelig at Ox ikke hadde en skade, men at Wenger tydeligvis hadde "planlagt" byttet i forkant.

Link to comment
Share on other sites

Jeg orker ikke mer. Det er ingen glede i fotball lengre. Sinne, frustrasjon og vonde netter. Takk skal dere faen meg ha. Nå er det igjen en kamp for topp 4. En gjeng med tapere.

Ikke en takling, ikke en som har vondt, ikke en som tar tak. Trist og skammelig.

Link to comment
Share on other sites

Jeg orker ikke mer. Det er ingen glede i fotball lengre. Sinne, frustrasjon og vonde netter. Takk skal dere faen meg ha. Nå er det igjen en kamp for topp 4. En gjeng med tapere.

Ikke en takling, ikke en som har vondt, ikke en som tar tak. Trist og skammelig.

Nei, dei kan ikkje halte til banken når dei skal heve millionen sin på fredag.

Link to comment
Share on other sites

La oss innse at Wenger er ferdig! Han har mislykkes totalt i sammensetning av laget og spillestil. Han kjører i samme gate som de siste 10 årene, uten å lykkes. Han må ut i sommer, inn med en trener som kan PL, Koemann som garantert vil endre mye hvordan laget settes sammen, mye mer fysikk og duellstyrke, så holde på de mest offensive dyktige spillerne, bygge lag som kjemper alle for en, og som ikke gir ved dørene. Oppskriften på katastrofen er å la Wenger forsøke enda et år, med akkurat samme medisin som har sviktet de siste 10 årene. Vi svir da av en milliard i sommer med samme type spillere som idag. Det vil ta år å endre på for en ny manager.

Link to comment
Share on other sites

La oss innse at Wenger er ferdig! Han har mislykkes totalt i sammensetning av laget og spillestil. Han kjører i samme gate som de siste 10 årene, uten å lykkes. Han må ut i sommer, inn med en trener som kan PL, Koemann som garantert vil endre mye hvordan laget settes sammen, mye mer fysikk og duellstyrke, så holde på de mest offensive dyktige spillerne, bygge lag som kjemper alle for en, og som ikke gir ved dørene. Oppskriften på katastrofen er å la Wenger forsøke enda et år, med akkurat samme medisin som har sviktet de siste 10 årene. Vi svir da av en milliard i sommer med samme type spillere som idag. Det vil ta år å endre på for en ny manager.

 

Enig i alt det du sier.

Styret må ta en beslutning og det burde være å finne en ny manager til sommeren. Det betyr altså at de burde ha en erstatter på plass så tidlig som mulig sånn at han kan begynne å planlegge allerede før han offisielt er manager. Om Koeman er mannen er jeg usikker på dog. Han er for all del spennende han, men han er rimelig ustabil som manager han også. Presterer å tape mot rimelig ræva lag for deretter å plutselig poppe inn med seire mot andre topplag for så å kollapse totalt.

 

Skulle gjerne sett oss ta sjansen på en ung, smart og sulten manager. Man behøver ikke tonnevis med erfaring for å være en god manager (selv om det hjelper). Det viktigste er viljen til å lykkes og evnen til å tilpasse seg. Se på f.eks. Dortmund som plukket opp Thomas Tuchel fra FSV Mainz. Vært en revolusjon for klubben etter at Klopp begynte å gå i sirkler (som Wenger har gjort i et tiår allerede).

 

Det finnes faktisk liv etter Wenger også. Vårt største problem er bare at mange av de managerene som kunne vært aktuelle er uaktuelle nå fordi de nettopp har byttet klubb.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror virkelig at jeg får store problemer med å glede meg over et seriegull i år, hvis vi på et mirakuløst vis skulle klare det. Fotballen vi spiller er bare deprimerende for tiden.

 

Heia Leicester! Dere må sørge for at Tottenham ikke vinner serien for første gang i min levetid.

Link to comment
Share on other sites

Vi har ikke spillerne Simeone trenger i sin spillestil,tviler på at han vil komme.

 

Som elx spør, hva slags spillere trenger Simeone? Vi har flere gode nok spillere til at han kan bygge opp et lag.

Cech, Kos, Bellerin, Monreal, Coq, Cazorla, Özil, Sanchez, Joel(?), Welbeck

 

Selvfølgelig vil han måtte endre på saker og ting, men det er jo akkurat derfor mange av oss ønsker en ny manager?

Link to comment
Share on other sites

 

Som elx spør, hva slags spillere trenger Simeone? Vi har flere gode nok spillere til at han kan bygge opp et lag.

Cech, Kos, Bellerin, Monreal, Coq, Cazorla, Özil, Sanchez, Joel(?), Welbeck

 

Selvfølgelig vil han måtte endre på saker og ting, men det er jo akkurat derfor mange av oss ønsker en ny manager?

 

 

Exactly. Men jeg tror vi har mange spillere som passer til flere forskjellige spillestiler, med rett veiledning selvfølgelig.

 

JEG tror Simeone hadde vært bra for oss.:)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...