Jump to content

2016.03.02 Swansea


Polljen

Recommended Posts

 

 

Campbell har innsatsen, men jeg ser ikke den samme fandenivoldskheten som hos Coq. Likevel, Coq og Camp er våre to beste spillere i førsteomgangen. Resten, med unntak av Cech er begredelige...

 

Edit: Özil skaper muligheter, men med tanke på hvor god han faktisk er/kan være forventer jeg likevel bedre.

 

Vanskelig å gjøre det bedre enn det Özil gjør, når INGEN spillere setter sjansene.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 121
  • Created
  • Last Reply

Vanskelig å gjøre det bedre enn det Özil gjør, når INGEN spillere setter sjansene.

 

Indeed.

 

Soleklart den mest kreative spilleren i verden, men ingen av de fordømte idiotene klarer å sette sjansene han skaper (jeg ser på dere Alexis, Ramsey, Giroud og Walcott!).

Link to comment
Share on other sites

 

Vanskelig å gjøre det bedre enn det Özil gjør, når INGEN spillere setter sjansene.

 

Fair enough, men hvorfor tar han ikke ansvar selv og prøver å vise resten av gutta hvordan ballen skal settes i mål? Han gjorde det forrige kamp. Da var han faktisk bedre enn han har vært i dag. Da tok han ansvar på en helt annen måte.

Link to comment
Share on other sites

 

Fair enough, men hvorfor tar han ikke ansvar selv og prøver å vise resten av gutta hvordan ballen skal settes i mål? Han gjorde det forrige kamp. Da var han faktisk bedre enn han har vært i dag. Da tok han ansvar på en helt annen måte.

 

Har han hatt noe mulighet til det i denne kampen?

Link to comment
Share on other sites

 

Har han hatt noe mulighet til det i denne kampen?

 

 

Hørt om å prøve å komme seg i bedre posisjoner?

 

Edit; Jeg mener ikke at han skal score i hver eneste kamp, men forrige kamp prøvde han iallefall å komme seg i gode scoringsposisjoner og fikk til slutt betalt.

 

Edit2: Slik som der! bare synd det var offside og avslutninga gikk midt på.

Link to comment
Share on other sites

Fair enough, men hvorfor tar han ikke ansvar selv og prøver å vise resten av gutta hvordan ballen skal settes i mål? Han gjorde det forrige kamp. Da var han faktisk bedre enn han har vært i dag. Da tok han ansvar på en helt annen måte.

 

Dette har aldri vært en del av sin spillestil. Han er den perfekte lagsspilleren i form av at han er ekstremt uselvisk og alltid legger den på en plate for lagkameratene sine. Han kan score mål, men han er ikke typen til å "brette" opp ermene og ta ordentlig ansvar. Han gjør det til en viss grad ved at han spiller lagkameratene sine gode (til en viss grad så hjelper det lite når de faen ikke klarer å kontrollere en ball engang).

 

Hadde de andre spillerene vært på nivået til Özil så hadde vi feid over de fleste.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Hørt om å prøve å komme seg i bedre posisjoner?

 

Hørt om at jobben hans er å lage mål, ikke score de? :)

 

 

Skjønner dog hva du mener. Men tviler på at instruksjonene hans er å komme seg i scorings posisjoner så ofte.:P

Link to comment
Share on other sites

 

Dette har aldri vært en del av sin spillestil. Han er den perfekte lagsspilleren i form av at han er ekstremt uselvisk og alltid legger den på en plate for lagkameratene sine. Han kan score mål, men han er ikke typen til å "brette" opp ermene og ta ordentlig ansvar. Han gjør det til en viss grad ved at han spiller lagkameratene sine gode (til en viss grad så hjelper det lite når de faen ikke klarer å kontrollere en ball engang).

 

Hadde de andre spillerene vært på nivået til Özil så hadde vi feid over de fleste.

 

Og det er akkurat dette jeg kritiserer ham for. Så god som han er i forhold til mange andre forventer jeg at han tar litt mer ansvar. Istedenfor å bare gi ballen fra seg(noe han er helt fantastisk på) og si, her ta ansvaret. I førsteomgang var det veldig slik. Nå i andre har han iallefall prøvd å komme seg i scoringsposisjon. Og det er akkurat det jeg forventer av ham.

Link to comment
Share on other sites

 

Hørt om at jobben hans er å lage mål, ikke score de? :)

 

 

Skjønner dog hva du mener. Men tviler på at instruksjonene hans er å komme seg i scorings posisjoner så ofte. :P

 

 

Joda, det er greit nok det. Men når han er så god som han er ønsker jeg rett og slett at han tar mer ansvar når resten av laget ikke har dagen foran mål eller rett og slett er for dårlige i den fasen av spillet. Noe han faktisk har prøvd på nå i andreomgang.

 

Edit: Innleggene til Bellerin har forøvrig vært helt horrible i denne kampen.

Link to comment
Share on other sites

Problemet er bare at Özil er en adskillig mye bedre spiller når han SKAPER sjanser. Ikke når han avslutter.

 

Så når Özil konstant gjør jobben sin og skaper sjanse på sjanse så er det helt høl i hodet å kritisere han i mine øyne. Han gjør det han er best til. Noe han faktisk er verdens beste på. Han er en ekstremt smart spiller som vet styrkene og svakhetene sine. Det er faktisk laget som svikter han gang på gang.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...