Jump to content

2016.02.20 Hull City


Polljen

Recommended Posts

Vi blei merkbart dårlegare med Ox på bana. Den følelseslause ballen berre måkte over sidelinja var jo berre komisk

 

 

Ser du sier vi ble merkbart dårligere med Ox, men hva faen gjorde Alexis? Nada.

Link to comment
Share on other sites

Welbeck var vår farligste angrepspiller denne kampen. Theo virket frisk i starten men forsvant mer og mer ut av kampen. Joel jobber bra men får lite til fremover... Sanchez er et stykke unna formen, men forhåpentligvis er denne kampen et steg mot nettopp den.

 

Bakover, med unntak av noen veldig få muligheter, har vi full kontroll. Men synes personlig at kanskje Welbeck som spydspiss i denne hadde vært et bedre valg enn Theo.

 

Likevel, vi fikk hvilt en del spillere som trengte det. Monreal, Coq, Ramsey, Özil. Det kan vi da muligens også gjøre i omkampen. Sanchez fikk noen minutter som kan være verdifulle for videre form. Samme med Walcott og Ox(selv om alle disse tre virker å være et langt stykke unna formen om dagen). Welbeck har derimot kommet tilbake og ser ut som en målfarlig(selv om den ikke satt i dag) og kanskje bedre spiller enn før skaden.

Link to comment
Share on other sites

Vi blei merkbart dårlegare med Ox på bana. Den følelseslause ballen berre måkte over sidelinja var jo berre komisk

 

 

 

 

Ser du sier vi ble merkbart dårligere med Ox, men hva faen gjorde Alexis? Nada.

I utgangspunket så kunne byttene sett "logiske" ut, med spillere som begynte å bli slitne, men faktum er at våre innbyttere (kanskje med et ørlite unntak av Girouds hodestyrke i boksen) ikke tilførte laget noe som helst. En sliten Iwobi hadde skapt mer mot slutten enn det en uthvilt OX gjorde.

 

Man kan også si at vi blir snytt for seieren p.g.a to "straffesituasjoner", men faktum er at vi skulle vunnet komfortabelt til tross for de manglende straffene, og jeg skal utrolig nok ikke klandre Mike Dean for noen av de situasjonene selv om jeg mener at den siste situasjonen (fellingen) i mine øyne var en klar felling og ikke mann på ball som Dean dømte. Handsen i første omgang, var sikkert straffe det og, men jeg klarer ikke å rope så høyt når det er ball i en overarm som er relativt nær kroppen.

 

Det mest positive i kampen for meg er at Welbeck er i gang og at han viser at han med litt mer kamptrening er et soleklart alternativ til å starte kamper utover våren.

Link to comment
Share on other sites

Sagt det før og sier det igjen.. Mertesacker er vår soleklart beste forvarsspiller.

 

Ellers bra å se Iwobi bli på banen. Vært veldig god. Regner også med at Giroud kommer til å være et beist de siste 20-25 minuttene. Han pleier alltid å være jævlig god når han kommer på som innbytter.

Jeg fikk dessverre ikke sett kampen, men Koscielny gjør minst en tabbe hver jæva kamp. Han minner meg mer og mer om Kolo Toure. Det var ikke ment som et kompliment.

Link to comment
Share on other sites

Kos har en down nå med håpløse ting. Men per er 100% avhengig av en stopper med fart ved sin side. Ellers ville han sett ut som en klovn også. Per er veldig god dirigent og talkingssterk/hode. Ofte sitter jeh med en følelse sv at kos vet han ikke kan la spisser gå igjennom fordi per aldri klarer å dekke opp slik det blir gjort motsatt til tider.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...