Jump to content

2016.02.14 Leicester City


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply

Herregud så deilig. Hadde sanchez vært i form hadde vi vunnet med 5 mål. Men det driter jeg i!

Sykt fortjent, var best før de fikk utvisning også.

 

Giroud scorte ikke idag, men Herregud for en jobb han gjør der oppe mot 8 leicesterspillere hele tiden. Jeg har aldri sett Morgan og Huth så utslitt.

Link to comment
Share on other sites

Giroud var fantastisk i dag. Hadde ikke mange sjanser, men han skapte ekstremt mye med duellspillet sitt mot et dyptliggende Leicester.

 

Fikk også Schmeichel til å gjøre årets redning også. Den var vanvittig!

Ja Schmeichel var fenomenal! Selvfølgelig sitt livs kamp mot oss. What else is new? :P husker hvordan Robert Green og Jussi jaskelainen brukte å stå mot oss...

 

Ramsey er heldigvis tilbake til sitt gamle jeg, selv om han var dårlig foran mål!

 

Monreal, tidenes mest undervurderte back? Sammen med Lauren.

 

Chambers skal ha mye ros, likeså mertesacker.

Link to comment
Share on other sites

Giroud var fantastisk i dag. Hadde ikke mange sjanser, men han skapte ekstremt mye med duellspillet sitt mot et dyptliggende Leicester.

 

Fikk også Schmeichel til å gjøre årets redning også. Den var vanvittig!

Giroud var god. Registeret vi ønsket samme bytter også, sant at de avbetalte seg

Link to comment
Share on other sites

Deilig å se vi kan gjøre det på overtid av overtiden selv. Dette er bedre enn å score 2-1 i 70 min og forsvare inn seieren. Tror dette kan gi oss det vi trenger nå, fra pessimist til optimist her

Chambers var god, Welbeck var klinisk og sannelig har ikke Marius blitt optimistisk også. Det er tre ting på en gang og det er jo ikke mulig!

 

Grattis alle goonere. Skal vi håpe på uavgjort i kampen mellom Tott og City eller skal vi håpe at City grisebanker Tott?

Link to comment
Share on other sites

Cech: 7 - reddet en fantastisk heading i første. Gamblet feil på straffa. Solid

Bellerin: 6 - bruker farta si bra, skulke ønske han både bruker farta si og blikket bedre

Per: 6 - bedre enn fryktet. Slipper bli utfordret av vardy

Kos: 6 - merkelig manøver på det gule. Har fart til å falle av mer

Moneral: 6 - flink offensivt og gamblet på straffen mot.

Coq: 7 - vår beste dm med stor margin

Ramsey: 7 - livlig idag. Fremdeles ikke i toppform

OX: 6 - prøver men mye dårlige touch Og blir mye nesten

Sanchez: 6 - kommer seg. Får trekk pga mange dårlige avslutninger

Özil; 8 - meget god 2 omg. Helt fantastisk slått frispark

Giroud: 8 - solid idag. Jobbet mer enn foregående kamper og blir belønnet for arbeidsinnsatsen.

 

Chambers: 6 / bedre enn fryktet. Hadde ett godt dribbleraid med kontroll som imponerte.

Walcott 7: - kommer inn og gjør det han kan. Meget godt innhopp.

Welbeck; 8 - siste 10 min. Scorer avgjørende målet som ett eventyr.

Link to comment
Share on other sites

Syntes Sanchez fortjener 4 i dag. Syntes han var helt forferdelig. Avslutningene hans var helt ubrukelige. Rotet vekk ballen støtt og stadig (ofte på egen banehalvdel også) pluss at han sinket ned spillet vårt ved å oppsøke ball for deretter å prøve å føre fremfor å sentre.

 

Syntes Chamberlain var vår klart beste spiller i førsteomgang og fortsatt veldig god i andre. Fortjener en 7 i mine øyne for i dag.

 

Chambers og Per er en 7-er også i mine øyne.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...