Jump to content

2016.01.13 Liverpool


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 80
  • Created
  • Last Reply

Før kampen hadde jeg glatt tatt ett poeng på Anfield. Etter de første 25 minuttene av kampen hadde jeg også glatt tatt det.(Også til pause for den saks skyld) Men når vi da tar ledelsen er det skuffende å ikke klare å kare til seg de 3 poengene. Men det er Liverpool på Anfield. Og uansett hvor dårlig sesong de har hatt så langt er de alltid farlige i slike kamper. Det er flere storlag som sliter med å ta med seg alle 3 poengene fra denne stadion.

 

City spiller uavgjort 0-0 så vi taper ikke noe på dem. Leicester slår Tottene, så den tar jeg med et smil. Vi leder nå serien på målforskjell.

Link to comment
Share on other sites

Møkkakamp.

 

Koscielny er jo manges yndling. Personlig syns jeg han gjør for mange feil.

 

Gabriel inn mot Stoke takk! Koscielny fortjener en periode på sidelinjen hvor han kan benytte anledningen til å trene seg opp i toppform igjen.

Link to comment
Share on other sites

Mertesackers passivitet og immobilitet gir dem siste målet, Gabriel ville stupt med alle lem inn der.

 

Bb er for meg Giroud,fantastisk idag tross den latterlige bommen.

 

Verst var ramsey, tross målet. Det er noe av det verste jeg har sett av ham. Flamini er totalt alene bakover nesten hele kampen.

Walcott var også shite

Link to comment
Share on other sites

Kos klarte jo ta ut benteke. Flamini var såder. Ramsey bra fremover og forferdelig bakover ( som så mang en gang før). Monreal var topp sammen med giroud og campbell. Ellers ville de gea tatt utligningen, Cech var på den og ingen tabbe, men den er mulig å redde. OK, U borte på Anfield er ikke verdens undergang men det er nok akkurat litt for dårlig

Link to comment
Share on other sites

ikke så ille resultat isolert sett, men jeg er sur fordi Arsenal for andre år på rad kaster bort to poeng på Anfield på overtid. Og mest sur på grunn av måten de gjør de på. På 3-2 hadde de alle muligheter til å drepe oppgjøret, men istedenfor å ta den muligheten inviterer de Liverpool inn i kampen igjen ved at Wenger gjør de sedvanlige defensive bytter. Og det offensive byttet som ble gjort fungerte ikke...

Link to comment
Share on other sites

Enig. Vi var det beste laget i 2 omg frem til vi scoret målet. Etter dette vippet det litt, også skulle vi forsvare oss istedefor å drepe kampen. En mellomting hadde fungert bedre enn det vi fikk se igår. OX er håpløs for tiden, begynner å tvile på gutten nå. Hver gang han setter fart fremover venter man på at han skal få ett dårlig touch, det slår aldri feil.

Link to comment
Share on other sites

ikke så ille resultat isolert sett, men jeg er sur fordi Arsenal for andre år på rad kaster bort to poeng på Anfield på overtid. Og mest sur på grunn av måten de gjør de på. På 3-2 hadde de alle muligheter til å drepe oppgjøret, men istedenfor å ta den muligheten inviterer de Liverpool inn i kampen igjen ved at Wenger gjør de sedvanlige defensive bytter. Og det offensive byttet som ble gjort fungerte ikke...

 

Heilt enig i dette! Hadde muligens tatt uavgjort før kampen, men slik det ble så ble dette et skuffende resultat. Mye rart utpå der i går og en pasningssikkerhet på 71 % eller noe sånn er jo ikke bra i det hele tatt.

Link to comment
Share on other sites

Var gårsdagens kamp Joels beste for oss så langt? Er utrolig moro å se hvordan han utvikler seg. Har virkelig begynt å vise seg frem fra sin beste side.

Giroud hadde også en veldig god kamp, selv om han bomma på den(!) sjansen. Kunne og burde hatt hattrick i går... Men han viser at han er en fighter og han har blitt enda mer målfarlig for hver sesong han har vært her.

 

Pr dags dato ser det ut som om dette er vår sterkeste angrepstreer: Joel-Giroud-Sanchez.

Så blir det spennende å se hvor fort Sanchez kommer tilbake på nivået han har vist tidligere

Link to comment
Share on other sites

Var gårsdagens kamp Joels beste for oss så langt? Er utrolig moro å se hvordan han utvikler seg. Har virkelig begynt å vise seg frem fra sin beste side.

Giroud hadde også en veldig god kamp, selv om han bomma på den(!) sjansen. Kunne og burde hatt hattrick i går... Men han viser at han er en fighter og han har blitt enda mer målfarlig for hver sesong han har vært her.

 

Pr dags dato ser det ut som om dette er vår sterkeste angrepstreer: Joel-Giroud-Sanchez.

Så blir det spennende å se hvor fort Sanchez kommer tilbake på nivået han har vist tidligere

Campbell blir bare bedre og bedre og er milevis foran OX når det gjelder det som vises pr. dato. Campbell har vist at han er farlig fremover og han er særdeles oppofrende bakover og sannsynligvis vår beste kantspiller når det gjelder å hjelpe laget defensivt.

 

Når det gjelder Giroud så var han brukbar, men jeg er nok ikke like imponert som det andre er etter kampen i går (men det sier vel kanskje mer om meg enn om Giroud :shy: )

Link to comment
Share on other sites

Campbell blir bare bedre og bedre og er milevis foran OX når det gjelder det som vises pr. dato. Campbell har vist at han er farlig fremover og han er særdeles oppofrende bakover og sannsynligvis vår beste kantspiller når det gjelder å hjelpe laget defensivt.

 

Når det gjelder Giroud så var han brukbar, men jeg er nok ikke like imponert som det andre er etter kampen i går (men det sier vel kanskje mer om meg enn om Giroud :shy: )

Enig i det du sier om Campbell, uenig i det du sier om Giroud. En spiss skal måles i scoringer og i de fleste kamper har i grunn en spiss gjort jobben sin dersom han scorer. I går scoret Giroud to. Han burde kanskje hatt tre, men da sier man samtidig at de to andre som faktisk ble scoret, burde vært scoret. Burde det andre målet vært scoret, eller gjorde Giroud mye av jobben selv gjennom vending og skudd?
Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...