Jump to content

2015.12.05 Sunderland


Polljen

Recommended Posts

Lurer virkelig på hvor mange målgivende Özil kunne hatt hvis han hadde hatt spillere av samme kvalitet rundt seg i det offensive leddet. Er vel strengt talt bare Alexis som er på samme nivået som han. På tross av dette står han med 12 (!) målgivende i ligaen i år. Vanvittig spiller.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Super-redning fra Cech.

 

Ellers er Giroud seriøst så forbanna ræva atter en gang. Skjønner ikke hvordan han kan komme fra benken og spille som Drogba, men når han starter kamper så er han ikke like god som Chamakh engang. Marokkaneren klarte hvertfall å ta ned ballen med en mann i ryggen og sentre til en medspiller. I motsetning til Giroud som egentlig gjør nada.

 

Herlig med en jinx da.

Giroud scorer hvertfall. Da kan jeg drite i at han har vært ræva sånn ellers for det meste.

Link to comment
Share on other sites

Vel, du var motgiften mot vaksinen Marius ;)

 

 

Edit;
En kamp som går veldig i rykk og napp. Mye rart. Men ser ut som om vi klarte å riste av oss november. Er en god del positivt å ta med seg;
Joel med nok et mål, Özil med nok en assist og spiller en god kamp begge to.

Ramsey med mål og assist, og selv om han sløser mye ser vi hvor viktig det er at han kommer på løpene han gjør. Beveger seg mye inni og rundt 16-meteren og skaper rom for de andre. Vi har savnet dette.

Walcott tilbake, virket fit for fight.
Chambers med assist!

Giroud scorer igjen, denne gangen to. Et i feil og et i riktig mål.

Link to comment
Share on other sites

 

Keep them jinxes coming :D

 

Edit: flere som fikk med seg Chambers' overstegsfinte :o

 

Haha ja I did! :lol: Ser hakket mer komfortabel ut på midtbanen så langt denne sesongen enn han gjorde mot Southampton forrige sesong for å si det sånn. :P

Link to comment
Share on other sites

City taper, United spiller Uavgjort, Tottenham spiller uavgjort og vi er tilbake på 2.plass. Gud så deilig dette er. Fatter ikke hvorfor vi ikke gjorde dette mot WBA og Norwich. Det var mye som kunne ha gått galt i dag. Kudos til Sunderland som ikke viste oss noen respekt. Men med Özil og Ramsey på banen ble vi rett og slett for mye å håndtere for Sunderland. Mye må bli bedre mot Olympiakos. Gabriel bør få sjansen snart. Den nye defensive midtbanespilleren vi MÅ kjøpe bør også være identifisert. Gjerne min tyske navnebror.

Men nå skal jeg være glad. Måtte det bli en knakende god Desember for laget i vårt hjerte. Gudene vet vi trenger det.

Link to comment
Share on other sites

Spillemessig er det fremdeles MYE å hente, men akkurat det gir jeg blanke F i på en dag der alle (viktige) resultater går vår vei. Med poengtap for begge Manchesterlagene og tottene så skal jeg eventuelt "overleve" om bunnlaget nede på brua eventuelt klarer en trepoenger i dag.

 

I dag skal jeg ikke lage et foredrag om alt som kunne ha blitt gjort bedre, jeg skal i stedet innta middagen med et stort :D

 

PS!! må innrømme at jeg blir mektig imponert av hva laget fra Leicester har klart å få til så langt i sesongen (selv om de ikke vinner ligaen i mai)

Link to comment
Share on other sites

Hyperviktig 3-poenger ! Vi spilte ikke festfotball, men var effektive og slapp til fint lite bakover. Da blir det ofte seier

 

Men. Vi er nødt til å ta oss sammen på dødballer. I allle våre tre tap har vi sluppet inn på dødball.

Igår kunne vi meget vell ha ligget under 1-2 midtveis i 2 omg, når Sunderland får en megasjanse på corner.

Heldigvis for oss var Cech riktig plassert.

Det er fint å være gode defensivt i åpent spill, men vi må klare å håndtere dødballer også, hvis ikke

gjør vi det utrolig vanskelig for oss selv.

 

COYG

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...