Stefanb Posted December 5, 2015 Report Share Posted December 5, 2015 Lurer virkelig på hvor mange målgivende Özil kunne hatt hvis han hadde hatt spillere av samme kvalitet rundt seg i det offensive leddet. Er vel strengt talt bare Alexis som er på samme nivået som han. På tross av dette står han med 12 (!) målgivende i ligaen i år. Vanvittig spiller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted December 5, 2015 Report Share Posted December 5, 2015 Jeg får ikke sett kampen, og takk gud (allah, Jahve eller Manitu) for det. Ifølge vglive spiller vi heller dårlig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted December 5, 2015 Report Share Posted December 5, 2015 Jeg får ikke sett kampen, og takk gud (allah, Jahve eller Manitu) for det. Ifølge vglive spiller vi heller dårlig. Like ræva som foregående kamper. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted December 5, 2015 Report Share Posted December 5, 2015 Var offside på Ramsey, men faen så herlig Özil er. Eneste lyspunktet vårt den siste måneden egentlig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted December 5, 2015 Report Share Posted December 5, 2015 Utrolig nærme der for S'land... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted December 5, 2015 Report Share Posted December 5, 2015 Cech redder 1 poeng for oss i denne kampen og ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted December 5, 2015 Report Share Posted December 5, 2015 Var offside på Ramsey, men faen så herlig Özil er. Eneste lyspunktet vårt den siste måneden egentlig. Özil er sammen med sanchez mye bedre enn alle andre i dette Arsenal laget. Nok engang flaks at vi ikke er 1-2 under.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted December 5, 2015 Report Share Posted December 5, 2015 Super-redning fra Cech. Ellers er Giroud seriøst så forbanna ræva atter en gang. Skjønner ikke hvordan han kan komme fra benken og spille som Drogba, men når han starter kamper så er han ikke like god som Chamakh engang. Marokkaneren klarte hvertfall å ta ned ballen med en mann i ryggen og sentre til en medspiller. I motsetning til Giroud som egentlig gjør nada. Herlig med en jinx da. Giroud scorer hvertfall. Da kan jeg drite i at han har vært ræva sånn ellers for det meste. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted December 5, 2015 Report Share Posted December 5, 2015 Der ja. Giroud gjør opp for selvmålet sitt! Fint spill! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted December 5, 2015 Report Share Posted December 5, 2015 Jinxens dag idag. Første virkelig gode involvering Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted December 5, 2015 Report Share Posted December 5, 2015 Mye har vært sagt om Campbell, men det er mye vilje og fremdrift i gutten. Langt bedre enn the Ox i dag. Syns han fortjener en sesong til. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted December 5, 2015 Report Share Posted December 5, 2015 OX har vært en skuffelse i mange år nå.... Nå Må vi klare å holde på dette da.. Hawai her Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted December 5, 2015 Report Share Posted December 5, 2015 Som jeg sa den dagen vi signerte Özil... vi har nettopp sikret oss en av verdens aller aller beste spillere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted December 5, 2015 Report Share Posted December 5, 2015 Ramsey er vaksinert mot å score.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted December 5, 2015 Report Share Posted December 5, 2015 Jinxens dag ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted December 5, 2015 Report Share Posted December 5, 2015 Ramsey er vaksinert mot å score.... Jepp.. bortsett fra at han scorte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted December 5, 2015 Report Share Posted December 5, 2015 Ramsey er vaksinert mot å score.... Keep them jinxes coming Edit: flere som fikk med seg Chambers' overstegsfinte Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted December 5, 2015 Report Share Posted December 5, 2015 Vel, du var motgiften mot vaksinen Marius Edit;En kamp som går veldig i rykk og napp. Mye rart. Men ser ut som om vi klarte å riste av oss november. Er en god del positivt å ta med seg;Joel med nok et mål, Özil med nok en assist og spiller en god kamp begge to. Ramsey med mål og assist, og selv om han sløser mye ser vi hvor viktig det er at han kommer på løpene han gjør. Beveger seg mye inni og rundt 16-meteren og skaper rom for de andre. Vi har savnet dette. Walcott tilbake, virket fit for fight.Chambers med assist! Giroud scorer igjen, denne gangen to. Et i feil og et i riktig mål. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted December 5, 2015 Report Share Posted December 5, 2015 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted December 5, 2015 Report Share Posted December 5, 2015 Keep them jinxes coming Edit: flere som fikk med seg Chambers' overstegsfinte Haha ja I did! Ser hakket mer komfortabel ut på midtbanen så langt denne sesongen enn han gjorde mot Southampton forrige sesong for å si det sånn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted December 5, 2015 Report Share Posted December 5, 2015 City taper, United spiller Uavgjort, Tottenham spiller uavgjort og vi er tilbake på 2.plass. Gud så deilig dette er. Fatter ikke hvorfor vi ikke gjorde dette mot WBA og Norwich. Det var mye som kunne ha gått galt i dag. Kudos til Sunderland som ikke viste oss noen respekt. Men med Özil og Ramsey på banen ble vi rett og slett for mye å håndtere for Sunderland. Mye må bli bedre mot Olympiakos. Gabriel bør få sjansen snart. Den nye defensive midtbanespilleren vi MÅ kjøpe bør også være identifisert. Gjerne min tyske navnebror.Men nå skal jeg være glad. Måtte det bli en knakende god Desember for laget i vårt hjerte. Gudene vet vi trenger det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted December 5, 2015 Author Report Share Posted December 5, 2015 Spillemessig er det fremdeles MYE å hente, men akkurat det gir jeg blanke F i på en dag der alle (viktige) resultater går vår vei. Med poengtap for begge Manchesterlagene og tottene så skal jeg eventuelt "overleve" om bunnlaget nede på brua eventuelt klarer en trepoenger i dag. I dag skal jeg ikke lage et foredrag om alt som kunne ha blitt gjort bedre, jeg skal i stedet innta middagen med et stort PS!! må innrømme at jeg blir mektig imponert av hva laget fra Leicester har klart å få til så langt i sesongen (selv om de ikke vinner ligaen i mai) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted December 5, 2015 Report Share Posted December 5, 2015 3p var viktigst denne kampen. Så siden vi fikk det får jeg la vær å se på det elendige. Özil er kongen. Campbell med en enorm innsats. Det er mine holdepunkter idag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted December 5, 2015 Author Report Share Posted December 5, 2015 Og Chelsea gjorde dagen komplett ved å tape bunnoppgjøret mot Bournemouth. Etter en trasig november så er det i allefall i dag jævla godt å være en "Arse"!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkamp88 Posted December 6, 2015 Report Share Posted December 6, 2015 Hyperviktig 3-poenger ! Vi spilte ikke festfotball, men var effektive og slapp til fint lite bakover. Da blir det ofte seier Men. Vi er nødt til å ta oss sammen på dødballer. I allle våre tre tap har vi sluppet inn på dødball. Igår kunne vi meget vell ha ligget under 1-2 midtveis i 2 omg, når Sunderland får en megasjanse på corner. Heldigvis for oss var Cech riktig plassert. Det er fint å være gode defensivt i åpent spill, men vi må klare å håndtere dødballer også, hvis ikke gjør vi det utrolig vanskelig for oss selv. COYG Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.