Jump to content

2015.11.08 Tottenham Hotspur


Polljen

Recommended Posts

Han er fantastisk på sitt beste, men har noen blackouts i hver jævla kamp.

 

Ikke i hver jævla kamp, men han har det støtt og stadig ja. Han gambler en del i situasjoner hvor han ikke burde det. F.eks. mot Watford så gamblet han ikke på at offsidefella skulle gjøre jobben og fulgte istedet løpet og hindret at Ighalo hadde hatt åpent mål.

 

Dessverre så gjør han noen skjebnesvagre feil innimellom, men han er også til gjengjeld neppe 100% fit.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Jeg mener han må ta sjanser pga per og debuchy. De er ikke på plass og per er verdens tregeste stopper. Dog er det dårlig å sjanse alt på ett kort slik.

 

Ellers har cazorla vært elendig. Samme med sanchez og Özil. Campbell er ikke bedre. Få på Jeff ;)

Link to comment
Share on other sites

Er klart at Özil savner en spiller eller to som evner å komme seg bak forsvaret til Tottenham. Tror også ikke at det er tilfeldig at Alexis har duppet en del av i spillet sitt etter at Walcott har vært ute med skade. Med han av banen så vet motstanderene at det ikke er noen andre som kan true i bakrom.

 

Er tydeligvis livsviktig å holde Walcott skadefri for å ha noe håp om ligagull. Hvertfall vil jeg påstå det.

Link to comment
Share on other sites

Offensivt så er det myyye som mangler og dessverre så har vi ikke så mye å hive inn på.

Den offensive "ryggraden" på midtbanen, Cazorla/Sanchez/Özil (først og fremst Cazorla), taper for mange baller for lett.

Coq har hatt noen flotte taklinger og jobber på.

 

Wenger må virkelig klare å ta noen "mentale" grep i pausen (eller så blir det ikke tabelltopp) og hvis det ikke viser resultater i de ti første minuttene så å han sjanse med "terrieren" Flamini inn offensivt.

Link to comment
Share on other sites

Cazorla ser sliten ut og det er dessverre ingen som kan erstatte han for tiden. Cazorla var elendig mot Bayern også.

 

Sånn går det når sjefen sjøl ikke roterer særlig. Skulle gjerne hatt en Ramsey tilgjengelig (eller Wilshere for den saks skyld) fra benken nå.

Link to comment
Share on other sites

 

Sånn går det når sjefen sjøl ikke roterer særlig. Skulle gjerne hatt en Ramsey tilgjengelig (eller Wilshere for den saks skyld) fra benken nå.

Ta deg en bolle Stefan. Han har ingen som friske og som kan erstatte Cazorla for tiden.

Link to comment
Share on other sites

Tror det her var den verste omgangen jeg har sett av Cazorla noensinne. Mister baller i farlige situasjoner og blir nedkjempet på midten av Dembele, Alli og Dier.

Alexis virker helt ute av det. Prøver når han får ballen, men sliter med både teknikk og valg i dag...

Özil viser glimtvis hva som bor i ham, men blir fort veldig usynlig når Dier markerer ham.

 

Forventer at vi er mer påskrudd i andreomgangen. Tottene hadde tross alt kamp på torsdagen, så de har hatt færre dager med hvile enn oss.

Link to comment
Share on other sites

Ta deg en bolle Stefan. Han har ingen som friske og som kan erstatte Cazorla for tiden.

 

Ja for det er kun de siste 3 kampene jeg snakker om Tapapa. Har ikke vært sånn i hele høst at Ramsey, Özil, Sanchez, Cazorla, Coquelin, Monreal etc. har spilt alle kampene har det?

 

Kunne i en kamp i ny og ne spilt Ramsey og Coquelin på midten mens Cazorla fikk hvile litt? Eller var det fysisk umulig mener du?

 

Så den bolla kan du fint ta og trøkke i deg sjøl.

Link to comment
Share on other sites

Jeg velger å tro at vi kan slå disse jævla spurvene. Dessuten er det farsdag og da vanker det kake.

 

Når Giroud ikke scorer på muligheter som det der så blir jeg usikker altså. Burde vært 1-1 der!

 

Forstår tankegangen forresten. Bare ikke enig i valget av kake :lol:

Link to comment
Share on other sites

Synes forøvrig Sanchez ser like trøtt og dradd ut som Cazorla. Helt hvite i ansiktet.

 

Sanchez er helt klart sliten. Har vært det de siste 3-4 kampene. Ikke har arbeidsforholdende heller vært gode for chileneren vår..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...