Jump to content

2015.10.20 Bayern Munchen


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

I dag er Wenger perfekt rent taktisk, og han har lang på vei løst "problematikken" mot de "gode" lagene. Nå gjenstår det bare å løse den samme problematikken mot de lagene som vi normalt skal slå (men likevel roter oss bort mot).

 

Et lag som kjemper som et LAG og selv om vi som tidligere sagt roter litt for mye når vi har ballen så er det bare POSTITIVT i dag.

 

Takk Wenger, Takk samtlige spillere vi har ute på banen. Uansett hvor mye jeg klager av og til så er det dette jeg vil se: et lag som spiller som et lag!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Deilig, deilig, deilig! Bellerin er vanvittig! 2 slike raid hadde han - da syra hadde begynt å ta de fleste andre. Og Girouds innhopp er perfekt.

 

Alt tyder på at vi må ha 9 poeng for å gå videre - og snike oss forbi Olympiakos på innbyrdes oppgjør. En slags finale der nede i siste runde er ok, starten vår tatt i betraktning.

 

Edit: Og en fabelaktig avgjørelse av tøysedommeren på mållinjen. Magefølelse?!

Link to comment
Share on other sites

Nå er jeg glad! Dette er fantastisk taktikk Wenger, det skal du ha. Samtidig var 1-0 tilfeldig da neuner tar de 99av100 ganger. Bellerin på #2 er psycho. At det går an! Skål i midtuka fellow Arsenal fans! Vi har verdens toppnivå og dessverre ennå ett elendig bunn nivå, men la oss bare luke vekk det!

Link to comment
Share on other sites

Vi har verdens toppnivå og dessverre ennå ett elendig bunn nivå, men la oss bare luke vekk det!

JEPP :D :D :D

 

 

Nå kommer bratseth med det negative PG det bare er tilfeldigheter. Same AS usual. Møkka panel

 

 

Edit: ser ut som han har satt mye penger på Bayern ikveld. Bare skuffa hele mannen.

JEPP (der også) :gimme:

Link to comment
Share on other sites

Bellerín må da være mom i dag? For en back! Eller kanskje Coq? Eller Cech?

Bellerin hadde en grusom første omgang. Da ble han rundspillt flere ganger, en nydelig andre retter mye opp. Coq og cech er nok en av de man må lete etter ja. Syntes også cazorla var god. Uten de tåpelige ballmissene hadde dette vært kampen Özil endelig ville overbevist mye, gjorde fantastisk mye rett

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...