Jump to content

2015.09.23 Tottenham Hotspur


Polljen

Recommended Posts

Tottene farlig frempå ved flere anledninger nå, og det begynner å bli en stund siden vi skapte noe...Det offensive spillet sitter ikke med den nykomponerte fremre treeren. I tillegg er ikke akkurat Ramsey en spiller som bør spille i 10er-rollen...

 

Edit; Bra, Wenger satte innpå Sanchez. Ble skapt sjanser med en gang. Nærme av Giroud.

 

Edit: Flamstern!!!

Link to comment
Share on other sites

En lenger planløs offensiv periode mellom vårt første mål og Sanchez sin inntreden. Debuchy kom mer og mer med etter hvert og var en god støttespiller for Chambers.

 

Og jeg hadde aldri trodd jeg skule skrive dette noen gang, men min MoM er Flamsteren.

Link to comment
Share on other sites

Lenge siden jeg har skrevet at Flamini leverte fantastisk. Men det gjorde han i kveld. Ospina er god gjennom hele kampen, Debuchy og Gibbs kommer i gang, og leverer bra i 2. omgang. Giroud er elendig, og det er Arteta også. Ramsey er om mulig enda svakere, og bør få seg en hvil på tribunen,

Link to comment
Share on other sites

Planen var hele tiden å jinxe Flamster slik at han fikk en flott kamp ;-)

Haha,hvem hadde vel forutsett det :-D

Sa til dama rett før kamp at slik som begge lagene stilte kom det til å bli lite mål,spesielt av tottene som tar ut sin beste spiller i son.

Fikk rett i den hvertfall.

Link to comment
Share on other sites

Flamini fantastisk. Arteta og Debuchy veldig rustne. Giroud skuffende rundt og i 16-meteren men vinner en god del dueller. Ox veldig opp og ned. Kan være veldig god men gjør fryktelig mye rart. Ramsey med noen gode involveringer og mange rare, men gutten skal ha for at han løper og løper uansett. Gibbs ok, Chambers ok men noe rart og til tider rotete. Merte virker solid. Ospina god. Campbell??

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke bare morro å slå lillebror, det er dritgøy. Småbrødre kan ikke få nok bank.

Pøh!

 

Gledelig å se keeperspillrt til Ospina, og feltarbeided spesielt. Synes mange leverte godt, men klør meg i huet av utviklingen til Debuchy.

 

Av en eller merkelig grunn liker jeg Joel Campbell. Skulle ønske han var god.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

viktig seier, som kanskje bidrar til å få litt selvtillit inn i laget igjen? Flamini våken på den første goalen, og det var jo en demonstrasjon i perfekt skuddteknikk når han sendte "nedfallsfrukten" ned i hjørnet! Ingen imponerende forestilling spillemessig, men likevel mye positivt.

Link to comment
Share on other sites

Av en eller merkelig grunn liker jeg Joel Campbell. Skulle ønske han var god.

Synd han ikke er bedre teknisk. Fysisk sterk og rask med en herlig arbeidsmoral og har et ganske godt blikk for spillet og skuddbein. Da er det trist at mannen ikke kan dempe en ball. Ønsker å se han oftere dog, av og til trenger vi å ha med spillere som løper og jobber i 90 minutter

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...