Jump to content

2015.09.12 Stoke City


Polljen

Recommended Posts

Sanchez sin heading var en enorm redning. Samme på ett par av Walcott sine og frispark i 2omg. Jeg så kampen på elendig stream, men det er årsbeste uten tvil for meg. Det var ikke kun sentrert i midt men vi brukte kantene.

Ikke misforstå meg i mitt siste svar til deg, jeg er selvsagt enig i både at banespillet var noe av det bedre så langt denne sesongen og at Butland gjorde en god jobb i Stokemålet. Min kommentar var mest en sleivete påpekning av at det kom litt for mange avslutninger som var av den typen som man kan si at målvakt skal redde.

 

Med litt mer nøyaktighet fra både spisser og midtbanespillere i avslutningene så kan sesongen bli mye mye bedre ;D . Men utviklingen både i spill og resultater går den rette veien så det absolutt grunn til å se litt mer positivt på det som kommer.

 

Min stream var dessverre ikke av beste sort den heller O_O, det skal bi godt å komme seg bort fra kl 16 kampene fremover.

 

 

Gratulerer alle sammen. Vi ligger på andre nå og vi møter bunlaget Chelsea i neste kamp.

Vi møter så absolutt enn bunnlag neste lørdag, så gjelder det bare å ikke undervurdere bunnlaget nede på Brua. :gimme:

Link to comment
Share on other sites

Solid gjennomfört kamp. Det er slik det skal spilles paa Emirates, totalt kontroll og masse sjanser. Vi slöste litt vel mye foran maal i dag, men det lösner nok snart. Det var viktig at baade Walcott og Giroud fikk notert seg for maal. Stoke representerte ikke store trusselen, men defensivt var vi veldig solide. Gabriel maa man jo bare like. Monreal og Bellerin er en nytelse aa se paa og Koscielny er en av ligaens tre beste stoppere. Coquelin er den spilleren i PL som har vunnet flest taklinger saa langt denne sesongen. Det ser lovende ut mtp det defensive. Naa er det essensielt at vi fortsetter aa vinne kamper og bygge momentum. COYG!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...