Jump to content

2015.08.29 Newcastle United


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Mitrovic sin stempling burde vært gult, ikke rødt. Men Thauvin sin takling kunne og burde kanskje vært rødt. Den var stygg.

 

Er redd vi kommer til å stange mot en veldig hard mur resten av kampen og at Castle kommer til å komme på en del farlige kontringer...

Mariner har virkelig ikke kontroll på denne kampen...

Link to comment
Share on other sites

Vi er Arsenal og må dessverre ingenting. Jeg er fornøyd med 1-0 seier.

 

Vi er Arsenal og burde voldta Newcastle på en dag som dette.

 

Sier meg fornøyd med seier jeg også, men frykter at vi går av banen med 1 poeng i dag også. Savner Özil ute på banen der.

Link to comment
Share on other sites

Syntes vi startet bra, så er det rett tilbake til gamle synder med trilling på 20m uten mål og mening. Det er tafatt og elendig, vi spiller visstnok med to flanker, jeg ser dem ikke. Theo burde hatt ett mål og snytt for straffe. Ellers er alt vår egen feil

Link to comment
Share on other sites

Hvor mye tror dere Newcastle skal ha for den godeste Sissoko?

 

Nei si det. Snakket om han i 4-5 år jeg. Når han var tilgjengelig for £2m så gadd vi ikke engang å kjøpe han så tviler på at vi kjøper han nå.

Link to comment
Share on other sites

Spillemessig er det fremdeles mye å gå på.

 

Snytt for et soleklart straffespark.

 

Det røde kortet er "borderline", men ikke feilaktig. Slike tilfeller kan man si at kortet er "oransje" og "en annen dommer kanskje ville dømt annerledes".

 

Mye stygt Newcastlespill i første del av kampen, og det var vel ikke bare ved det røde kortet at man kan bruke begrepet "oransje" kort.

 

Normalt så er jeg ikke fornøyd når vi ikke spiller i nærheten av det Arsenal kan (eller burde kunne), men tydeligvis så gikk laget ned i en "formdump" etter Chelseakampen, så i dag så går jeg mot mitt normale og gleder meg over tre poeng til tross for spillet laget leverer.

Link to comment
Share on other sites

Giroud burde ha scoret sekunder før dommeren blåste forøvrig.

 

Syntes fortsatt vi mangler en skikkelig spiss. Ellers er jeg skuffet over at vi ikke skaper flere skikkelige sjanser, men veldig fornøyd med at vi tar 3 poeng i dag.

Link to comment
Share on other sites

3 poeng. Kan ikke være annet enn fornøyd med det. Opp til 5. plass midlertidig. Skaper en del sjanser, men sliter med å omsette de til mål. Virker tryggere bakover i dag, selv om Castle skaper en del småfarlig.

Litt heldig scoring av Ox, men bra trøkk i det angrepet. Merkes til tider at vi ikke hadde Özil i dag. Han har en egen evne til å skape farligheter.

 

Dommer var forferdelig inkonsekvent i dag. Mitrovic kunne og burde kanskje sluppet unna med gult. Thauvin burde hatt rødt på sin. Coloccini sitt gule var strengt. Colback fikk ikke(!) gult for sine mange forseelser..

Vi ble snytt for et soleklart straffespark tidlig.

 

Walcott veldig usynlig store deler av kampen i dag, men de få gangene han er involvert er han farlig. Burde ha scoret og burde ha fått et straffespark.

Giroud burde også scoret.

 

Gabriel virker som en veldig god stopper, og i tospann med Koscielny ser han veldig bra ut. Begynner å få troa på vår brasilianer.

 

Edit: For å være ærlig synes jeg Wenger er litt feig når han ikke prøver Giroud - Walcott sammen når vi har en spiller mer på banen. Kunne satt innpå Giroud enda tidligere i andreomgangen og byttet Theo ut etterhvert hvis det viste seg at det ikke fungerte...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...