Jump to content

2005.05.15 Birmingham B


Kjellus

Recommended Posts

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply
Dagen kamp, bryr vi oss? No way! Det som betydde noe i dag var at Spurs bommet på UEFA cup-plassen, og WBA stayed up!!! Boing, boing, boing!!! ;)

8894[/snapback]

 

Som forventet! Arsenal leverte varene i den siste hjemmekampen mot Everton. Målet i dag var trolig å komme igjennom uten kort og skader.

 

Som forventet var det også at Spudz ikke klarte å komme seg til Europa, kommer trolig sterkere neste år (fansen har jo selv uttalt at CL er innen rekkevidde neste sesong). :P

Link to comment
Share on other sites

Jeg føler med norwich!

Det var de som gav oss 2.plassen omtrent ved å slå manure 2-0!

7 dager tilbake i tid hadde vi grist dem 4-1 på Highbury!

David Bentley har hatt en god sesong der, selv om en lang skade, har han avsluttet bra, og puttet i tillegg!

Jeg håper Norwich kommer opp igjen neste år! ;)

Bytter kanskje plass med man u?

 

LYKKE TIL NESTE ÅR NORWICH CITY! :P

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever

JaH, jeg er nok enig med de fleste her, at et tap her ikke er så ille. Vi har jo sikret 2.plassen, og det er nok forstålig hvis spillerne tenker på FINALEN. Jeg fikk ikke fulgt med via nettet heller, så lurer på hva enkelte her mener med at Senderos ga Heskey gavepakke, og at Wenger la merke til ete par deil idag som Senderos??? Spilte han dårlig??

 

Og...det med Henry og Reyes, jeg tror at de begge hviler. Hadde det vært snakk om skader, så hadde det trolig nok stått på arsenal.com. Jeg bare elsker den sia, jeg mener at sannheten angående Arsenal står der....!!! Jeg mener at det er en side som har SIKRE kilder :P

 

Vel, har ikke mye annet å si enn at :

BANK MAN U I FINALEN SÅ ER JEG GLAD SÅ DET HOLDER ;)

Link to comment
Share on other sites

Senderos gav Heskey gavepakken som ga B`ham 2-1.

Bergkamp var ikke å kjenne igjen fra kampen mot Everton, vel han var vel å kjenne igjen fra tidligere kamper denne sesongen.

Han burde ha scoret alene mot Taylor i B`ham buret etter flott pasning fra Persie.

 

Arsenals beste var.....Jens Lehmann. ;)

 

Jeg får inderlig håpe Reyes og Henry er klar til finalen!

8892[/snapback]

 

Spørs om ikke både Senderos og Bergkamp meldte seg ut av finalelaget i dag?

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever

Kan noen vær så snill og fortelle meg hvorfor Bergkamp og Senderos kan ha "meldt seg ut" av finalelaget!!!! Spilte de "dårlig"? ;) :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...