Jump to content

2015.03.17 Monaco


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Vil ha mer bevegelse uten ball fra Sanchez og Giroud. Gjerne inn med Ramsey som kan komme på hundreprosentsløp fra dypet. Viktig å få det første målet ved Giroud, men med litt mer effektivitet i avslutninger og sistepasninger/bevegelser burde vi ledet mer. Får vi 20 tidlig i andreomgangen kan alt skje.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser etthalf time show med Petit, Dixon og Scholes. Det er virkelig en fornøyelse.

 

Minus en person kanskje.. Scholes er ekstremt partisk når det gjelder Özil. Uansett hva magikeren vår gjør så er det ikke bra nok for mannen som ikke kan takle.

Link to comment
Share on other sites

Ramsey på tidligere for Coquelin og nå Walcott inn for Welbeck.

 

Syntes ikke Welbeck fortjente å bli tatt av for å være ærlig. Alexis har langt flere balltap og virker langt mer utenfor det enn det Welbeck gjorde i dag. For å ikke snakke om at han ligger på grensen til rødt kort.

Link to comment
Share on other sites

Alexis minner litt om Wilshere nå. Prøver hele tiden på det umulige for så å gå seg fast.

 

Wilshere/Arshavin for meg. Litt Ramsey i 11/12 sesongen også hvor absolutt alt skulle være så vanskelig som mulig. Burde i mine øyne få noen kamper på benken. Han er så altfor mye bedre enn det han presterer om dagen.

Link to comment
Share on other sites

Özil har sammen med Kos vært eminent i aften.

 

Syntes egentlig samtlige minus Alexis og Giroud (tidvis ekstremt slurvete/sløsete) har vært veldig gode. Cazorla, Özil, Kos og Mertesacker for meg dog. Bellerin har også vært veldig god.

Link to comment
Share on other sites

 

Syntes egentlig samtlige minus Alexis og Giroud (tidvis ekstremt slurvete/sløsete) har vært veldig gode. Cazorla, Özil, Kos og Mertesacker for meg dog. Bellerin har også vært veldig god.

Det er jeg helt enig i, men syns de to nevnte har vært hakket over de andre.

 

Vi ser forøvrig frustrerte og slitne ut nå.

Link to comment
Share on other sites

Dette kommer dessverre ikke til å gå. Altfor dårlige bevegelser nå.

 

Blir som mot Bayern og Milan dessverre. Faen heller..

 

Edit:

Dette er forøvrig hvorfor jeg ville beholde Welbeck på. Så kunne han gått i duellen bak Giroud og eventuelt kommet på andreballen. Sanchez har ikke vært god nok i dag. Og ender opp med å droppe dypt og gå i de rommene hvor Cazorla, Özil og Ramsey opererer.

Link to comment
Share on other sites

Özil soleklar man of the match i dag i mine øyne. Løper i samtlige minutter og til og med 5 minutter på overtid så er Özil hjemme på egen 16-meter og jobber knallhardt mot Carruso (eller hva han heter).

 

Ellers er dette typisk Arsenal dessverre. Özil, Cazorla og Koscielny er mesterlige, men dessverre er ikke Giroud eller Sanchez helt på hugget ved siden av og da blir det bare nesten atter en gang.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...