Jump to content

2015.03.14 West Ham United


Polljen

Recommended Posts

Vi starta ganske bra, med ca 75 % i ballinnehav og noen halvsjanser. Etterhvert har West Ham kommet mer inn i kampen og hadde nettopp en veldig god sjanse ved Nolan...

Savner mer bevegelse uten ball fra feks Theo og Alexis.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Lurer virkelig på når Giroud skal få den annerkjennelsen han fortjener. Etter min mening en spiss fra øverste hylle. God foran mål, sterk, og teknisk elegant. Er en fryd å se på. 9 mål på siste 11 PL- kamper fra start, og kun 3 mål mindre enn Diego Costa i alle turneringer.

Link to comment
Share on other sites

Lurer virkelig på når Giroud skal få den annerkjennelsen han fortjener. Etter min mening en spiss fra øverste hylle. God foran mål, sterk, og teknisk elegant. Er en fryd å se på. 9 mål på siste 11 PL- kamper fra start, og kun 3 mål mindre enn Diego Costa i alle turneringer.

Amen. Har utviklet seg EKSTREMT etter han kom, blir bedre og bedre. Herlig spiller

Link to comment
Share on other sites

Lurer virkelig på når Giroud skal få den annerkjennelsen han fortjener. Etter min mening en spiss fra øverste hylle. God foran mål, sterk, og teknisk elegant. Er en fryd å se på. 9 mål på siste 11 PL- kamper fra start, og kun 3 mål mindre enn Diego Costa i alle turneringer.

Tja. Jeg har gitt ham både anerkjennelse og hard kritikk. Han er en ypperlig angriper når det skjer noe inne i motstanderens "boks", men han kan også være ubrukelig i litt for mange kamper. For meg er han ikke på øverste hylle totalt sett som spiss, men samtidig så er det få som er bedre inne i boksen. Jeg har rett og slett et meget ambivalent forhold til Vår franske målsnik.

 

(Edit: mye skrivefeil)

Link to comment
Share on other sites

Giroud får iallefall mange stjerner etter første omgang, glimrende i alle faser så langt. Også enig i at han faller ofte igjennom om vi ikke har trykket og han blir alene der oppe, mangler farta. Men slik spillet idag har vært: topp klasse

Link to comment
Share on other sites

Forferdelig mye upresist i angrepsspillet. Litt mer nøyaktighet og vi hadde ledet med mer...

Må noen tørre å skyte når de kommer i gode posisjoner da... Blir jo bare til at det skal sentres 2-3 ganger ekstra og en som er i dårligere posisjon må skyte...

 

Edit; Nå var det mye småstygt av West Ham. Først Nolan som dytter Cazorla inn i O'Brien(Og dommer gir O'Brien frisparket), en albue av Sakho på Koscielny og nå Collins som sparker Giroud i magen...

 

 

Edit2; Nydelig småspill av Giroud og Ramsey! Flott scoring Aaron!

Link to comment
Share on other sites

I kamper som dette er Giroud på sitt beste. I bortekamper eller kamper hvor vi ligger litt dypere så er han dessverre ikke like effektiv.

 

Men, igjen et veldig flott mål. Flamini var ikke mange minuttene på banen før han scoret!

Link to comment
Share on other sites

Det blir spennende å få se den kombinasjonen noen av oss i begynnelsen av sesongen hadde store forventninger til: Øzil med to raske spillere på hver sin side i Walcott og Sanchez.

 

Akkurat denne kombinasjonen var det ikke mye å rope hurra for akkurat i dag.

 

Ramsey viste seg tilliten verdig og gjorde en grei kamp og fikk god og verdifull kamptrening.

Tre poeng, tre fine mål uten at laget briljerte. Selvsagt kunne deler av spillet vært bedre, men i dag skal jeg ikke klage ;D

Link to comment
Share on other sites

3p på en transport etappe. Var ikke påslått 100% idag. Alikevel skulle seieren komme uavhengig av spill, wH hadde knapt noe å komme med. Coq med nok en ny god kamp. Walcott og sanchez skuffende ellers jevnt over bra. Chambers kompenserer for dårlig defensivt med godt offensivt spill

Link to comment
Share on other sites

Hehe. Det der er faktisk litt typisk. Arsenal har mange turister på kamper, og tidvis forstår jeg dem i denne kampen. Vi har en veldig hard kjerne, men veldig mange av de som fyller opp stadio er rett og slett turister uten så fryktelig engasjement.

Link to comment
Share on other sites

Tre gode poeng og tre fine mål på en heller dårlig dag. Alle bak er gode. Selvfølgelig også Coq. Sanchez er svak og Ramsey gir seg aldri med de tåpelige lobbene inn i feltet... Walcott trenger tid. Slet voldsomt. Ellers greit. Må være noe mer påslått de to neste kampene.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...