Jump to content

2015.03.04 Queen Park Rangers


Polljen

Recommended Posts



Queen Park Rangers queensparkrangers.png?2012-13 arsenal.png?2012-13 Arsenal


Onsdag 4. mars 2015, kl. 20:45, Loftus Road Stadium


Premier League


Kampen kan sees direkte på TV2 Sumo,


men for de som kun har adgang til TV2 Sport Premium kanalene (parabol og bakkenett) så går kampen i opptak på Premium 2 kl 22:45


For de som har tilgang til Viaplay, så går kampen direkte på Viaplay.se, og kan sees via en proxytjeneste (f.eks. Hola).




Skadesituasjonen i forhold til Evertonkampen har ikke endret seg mye, men Ramsey er nå klar og Coquelin er sannsynlivis også med mot QPR. Når det gjelder Coq så sa Wenger på dagens pressekonferanse at dette blir endelig bestemt på dagens trening, men han trodde ikke det var noen stor sannsynlighet for at Coq måtte stå over denne kampen.



Når det gjelder dagens motstander så ligger QPR over nedrykkstreken kun på målforskjellen og hvis Arsenal skal være med i kampen om topp tre (fire) så er kun tre poeng godt nok når laget drar til Lofhus Road.



Etter Monaco-kampen var frustrasjonen min så stor at jeg i kamptråden for Everton-kampen "nektet" å vurdere stall og komme med forslag til startellever. Frustrasjonen er ikke borte, men den har roet seg noe ;D . Kampen mot Everton har jeg kun sett bruddstykker av (var på jobb) så jeg legger delvis tilbakemeldingen har på forumet til grunn når jeg lager mitt forslag.


Gabriel hadde et par store tabber men klarte seg bra totalt sett slik jeg har forstått det, så jeg velger å gi han fornyet tillit. Jeg tar med Coq, selv om han kanskje burde få "leget" kroppen før vi møter United (FA-cup) kommende mandag. Når det gjelder Ramsey så er jeg usikker, hvis Coq hviles så vil jeg heller ha Ramsey inn i hans posisjon enn det mest sannsynlige alternativet som er Chambers. Hvis Coq spiller så heller jeg til å la Ramsey starte på benken og la Cazorla være makker til Coq.


Jeg velger også å ta med Walcott, vi trenger å få han i gang og da er dette den "beste" kampen siden motstanden blir tøffere de kommende kampene. På spissplass velger jeg (i mangel på gode alternativ) Giroud. Med tanke på kommende kamper så er det nok flere som kunne (burde) hvilt. Monreal er et godt alternativ på backen, men jeg ser han som mer aktuell mot United og av samme grunn burde kanskje Bellerin stått over denne kampen til fordel for Chambers.



Mitt svært så usikre forslag til lag:


Ospina


Bellerin - Gabriel - Kos - Gibbs


Cazorla - Coquelin (Ramsey)


Walcott - Özil - Sanchez


Giroud


Link to comment
Share on other sites

Av en eller annen grunn frykter jeg denne kampen mer enn kampen mot Everton, til tross for QPRs elendige form. Vi sliter som regel med QPR, spesielt på Loftus Road. Det er smalt og tett og QPR går alltid inn med en mentalitet at de skal stikke kjepper i hjulene våre. Støtter laget du satt opp Polljen. Tipper vi tar en knepen seier, 0-1 eller 1-2.

Link to comment
Share on other sites

Per og gabriel faktisk. Overraskende, ellers fint med Rosicky inn. Vinner somregel mot dårligere lag sålenge de forsøker spille fotball og ikke rugby. Håper sanchez finner litt tilbake til formen sin igjen.

Link to comment
Share on other sites

QPR klart best så langt. Vi skaper utrolig lite og ingen går i bakrom. Eneste spilleren som virkelig har gått på et skikkelig løp i bakrom er Coquelin!

En god del rusk i pasningsspillet, lite bevegelse. Bellerin, Rosicky og Gabriel har hatt en del merkelige involveringer.

 

Tror Walcott, Welbeck og Ox hadde hatt mye å gjøre utpå der. Når Ospina har ballen presser QPR veldig høyt så han ikke får satt i gang fort. Er ganske mye bakrom spesielt etter at QPR har mistet ballen i angrep.

Link to comment
Share on other sites

For en redning av Ospina! Den er jeg ganske sikker på at polakken vår hadde sluppet inn. Utrolig synd(og typisk?) at Gabriei må ut...

 

Vi har kommet mer med i spillet, men Austin er livsfarlig hvis han får sjansen rettvendt. Kan ikke la ham vende så enkelt...

Link to comment
Share on other sites

Vi lever heldig her, det dårlige banespillet har skylda. Hadde knapt pasninger i laget første 20. Etter litt hedre periode er vi igjen ute å sykler.

 

Håper Wenger ser de store glippene og rom bak hos QPR. Walcott hadde koset seg her, men er ikke med i troppen ::

Link to comment
Share on other sites

Altså, det er helt greit at det blåses der siden det er hodeskade. Men når ble det frispark til en som skaller i medspiller uten å bli presset/dyttet?

 

Edit; My bad, så ut som om dommer blåste frispark til QPR, men det ble det visst ikke.

 

Edit2; Og der er vår første skikkelige sjanse. I bakrom ute på kant, tilbake og en fantastisk flikk og onetouchfotball av Cazorla og Giroud. Utrolig synd han ikke treffer ballen bedre der spanjolen...

Link to comment
Share on other sites

Er ikke nok fart i laget i mine øyne. Skulle som Simbad ha sett Walcott, Chamberlain og Welbeck få kost seg her ute i dag.

 

Ellers kan jeg ikke skjønne at Alexis ikke får seg et par kamper på benken snart. Får ikke til noen verdens ting om dagen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...