Jump to content

2015.02.25 AS Monaco


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Greit Olivier har hatt en ræva kamp hittil, men han har iallefall kommet til sjanser, i motsetning til welbeck som ikke er i nærheten av noe som helst og burde helt klart vært byttet ut. Nå kommer Walcott inn, får håpe han har en tendens til arbeidsinnsats, fyren er ufattelig lat til tider.

Link to comment
Share on other sites

Ja vi beveger oss ikke særlig fremover med Wenger anno 2015. Jo før jo bedre vi får inn noen med taktiske ferdigheter på 2015 nivå, og som kan bygge ett lag ikke primadonnaer som Giroud og Özil.

 

De kan være krydder, men noen stamme i laget blir de aldri

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes Sanchez har vært svak. Og ikke minst Øzil. Skulle gjerne sett Walcott og Rosicky inn for dem, og ikke Cazorla og Giroud, som tross alt skapte noe. Men, men. Vi vant 2-0 borte mot Bayern, og er ikke ute av dette ennå, heller.

 

Edit: Hjemmepublikumet på Emirates er ikke akkurat noen tolvte mann når det lugger ute på banen. Det må sies. Og det er vel prisen å betale (!) for skyhøye billettpriser, kanskje?!

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes Sanchez har vært svak. Og ikke minst Øzil. Skulle gjerne sett Walcott og Rosicky inn for dem, og ikke Cazorla og Giroud, som tross alt skapte noe. Men, men. Vi vant 2-0 borte mot Bayern, og er ikke ute av dette ennå, heller.

 

Syntes det samme, men Sanchez har faktisk vært involvert i de få sjansene vi har skapt. Er dog langt ifra toppformen for øyeblikket. Tror han har godt av å bli droppet fra start i noen kamper.

 

Ellers er det tydelig at Monaco har gjort leksa si i forkant av kampen. Og det er tydelig at Wenger og Arsenal ikke har gjort leksa si i forkant av møtet her. Fy faen så elendig dette har vært. Jeg gidder ikke engang å skrive noen oppsummering. Bare grenseløst dårlig og planløst.

Link to comment
Share on other sites

Er det mulig?

 

Dette må være det dårligste jeg har sett av Arsenal på lang tid. Idag hadde ikke Giroud truffet om han så sto inni mål, og det samme med Welbeck.

 

Resta av laget er ræva, men shoutout til Mertesacker for banens dårligste. Fy faen å ræva den treige tyskeren er idag, jeg trodde ikke det jeg så. Hele forsvaret var helt på trynet.

 

Også når vi så klarer å score et mål og holde spenningen, klarer selvfølgelig spilleren som til tider virker totalt ukonsentrert å gi de 3-1. Fy faen jeg har lyst til å knuse noe.

Link to comment
Share on other sites

Svikter totalt når det gjelder som mest.

 

Når vi klarer 1-2 helt på tampen så skal det for pokker være mulig å holde tett de siste minuttene? 1-3 virker altfor håpløst nå. Beviser vel med dette nok en gang at vi er et nesten-lag.

 

De fleste av spillerne må virkelig gå noen runder med seg selv. Et eller annet lurt må også Wenger gjøre.

Link to comment
Share on other sites

På 1-2 er vi inne i kampen om avansement igjen, men så roter vi nok en gang ballen bort på midtbanen og ingen løper hjem. Jeg skjønner meg virkelig ikke på dette Arsenal-laget. Altfor mange juniorfeil, ingen med rutine står skikkelig frem og vi gjør så utrolig mye rart. Inngangen til kampen var positiv, men vi slutter å spille etter 7-8 minutter og lar Monaco gjøre nesten som de vil. Deretter våkner vi ikke før lenge etter at Monaco har scoret 2!

Alt skal gjennom i midten der Monaco har alle spillerne sine med unntak av Berbatov. Hvor vanskelig er det for en rutinert spiller(Eller aller helst Wenger?) å si at man må slutte å prøve å tre alt gjennom midten, men prøve å bre spillet mer ut og prøve på langskudd når sjansen byr seg?? Det er så utrolig mye basisfotball som rett og slett mangles i dette Arsenal-laget. At Özil får spille hele kampen er bare helt på trynet.

 

Den eneste utpå der som faktisk ser ut som en vinner er Coquelin(Ja, han gjør en del feil han også, men hva skal han gjøre 1 vs 5 på midtbanen der?). Kroppspråket til Özil, Cazorla, Giroud og til tider Sanchez er så latterlig.

 

Jeg blir ikke skuffa, jeg blir aldeles rasende over å se på dette. Det er Champions LEAGUE!! Mot et lag som VANT gruppa si. Det er et lag som har hatt en enormt bra defensiv rekord i årets CL og vi prøver å tre så å si alt gjennom i midten. Skyt da for F***, eller spill hurtigere, få ballen ut på kant.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...