Jump to content

2015.01.04 Hull City


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Har sett fulle ut i mine øyne, bare ikke mellom 0-5 min og 85 + min, men så har jo jeg bare sett på TV-bilder.

Du er inne på noe. Når jeg har vært på Emirates så har jeg blitt forbauset over hvor mange "fans" (det virker å være sesongbillettholdere) som inntar sin plasser 5 minutter etter start, som går på dass eller etter en ny øl fem seks minutter før pause og kommer tilbake fem seks minutter etter pause. Det er "alltid" den samme "fansen" som trenger en laaaange pause. Når det gjelder 85+ så lærer man dessverre etterhvert at tilbakereisen mot sentrum blir betydelig kortere hvis man slår køen :mmkay:

Link to comment
Share on other sites

Le Coq har en skrue løs. Den siste taklingen var på nivå med Barton og Cattermole. Det er greit å være aggressiv, men sånne taklinger er ren dumskap, og kunne kostet oss en plass i 4. runde.

 

Bifaller ellers majoriteten om at han minst er på nivå med Flamini i den rollen, men at han nok vil falle gjennom som en potetsekk mot eliteklubbene. En spiller jeg likevel vil beholde i troppen, siden han kan bekle flere roller og ikke gjør seg bort i noen av dem. Stallfyll er en viktig ingrediens. Og Wenger gjorde klokt i å hente ham hjem fra Charlton. Kudos!

Link to comment
Share on other sites

 

Og det bør være en grei skuring! Vi har vel vunnet FA-cupen hele fem ganger i løpet av Wengers regjeringstid. Kanskje det blir en sjette cup-seier i år?

 

Det bør det så absolutt være, men historien har vist en rekke ganger at det ikke er noen selvfølge at vi slår antatt svakere motstand. Allikevel syns jeg det hadde smakt med en FA-cup triumf til :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...