Jump to content

2015.01.04 Hull City

Polljen

Recommended Posts

Ikke spesielt overbevist over Campbell. Men han viser glimt en gang i blant. Håper han får en bedre andreomgang. Walcott rusten. Rosicky har mye energi, løper mye. Coquelin gjør det bra, virker som et mye mer sikkert kort enn Flamini. Litt mer rutine og jeg tror han kan bli bedre enn Arteta også. Hadde vært moro med en DM som kommer gjennom akademiet, men ønsker likevel en klasseDM inn enten i løpet av måneden eller i sommer.

En ny DM-duo fra neste sesong bestående av ny klasse-DM og Coquelin kunne vært spennende. Flamini frigis (eller bekler tribunen sånn for sikkerhets skyld) og Arteta får forlate Arsenal og kan avslutte karrieren i hjemlandet.

Jeg må innrømme at jeg har vært meget skeptisk til Coquelin tidligere, men utlånet i høst ser ut til å ha virket positivt og inntrykket etter noen få kamper nå i jule-/nyttårshelgen er så langt positivt. Er dog fremdeles tvilende til han som vårt førstevalg i kommende sesong.

• Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Ingen tvil om at Walcott er rusten. Skulle da også bare mangle.

Uten Alexis hadde det ikke vært mye trykk forover på banen. Med andre ord så må han nok en gang fullføre kampen.

Og Campbell skremmer ingen. Virker treig og klønete, samt lite målfårlig. Ganske kjipe egenskaper når du er spiss.

2-0 nå. Ut med Alexis nå!!!

Ekstrem flaks gjør at Coquelin bare har et gult kort i dag. Til gjengjeld så ser vi dette gjentatte ganger mot oss, men det er aldri en god følelse å se såpass stygge taklinger gå ustraffet.

Den første taklingen var i mine øyne oransje, men den siste der var soleklart rødt. Hopper med begge beina inn i taklingen. Burde vært direkte rødt.

Håper virkelig ikke Wenger mener at Coquelin er løsningen på DM-plassen. For der trengs det nytt og bedre blod enn det vi har pdd.

Wenger trenger å ta en alvorsprat med Coquelin, ungguttens dømmekraft når det gjelder taklinger er skremmende dårlig. Spillemessig ellers leverer han en grei kamp.

Når det gjelder Sanchez så MÅ han hvile mot Stoke neste helg, vi trenger han mot City helgen deretter så vi kan ikke ta noen sjanser som kan sette han utenfor i den kampen.

Tribunene har knapt vært fulle iår. Interessen har vært dalende lenge. Så det på boxing day også, de oppgav nesten 60.000 tilskuere men var massevis av tomme seter.

Det er jo lett å oppgi 60.000 når de refererer til solgte billetter og ikke antall oppmøtte. De fleste "vanlige" billettene blir jo solgt så det er vel i hovedsak seter til de som har årskort som står tomme.

Campbell var sterk til en ting idag: gjenvinning defensivt... Svak kamp ellers føler jeg.

Ospina hadde ikke mye å gjøre, men jeg var iallefall ikke redd for hodeløse utrusninger eller lignende.

Sanchez var banens gigant, nok en gang. Selv om han virker mer rusten enn på lenge. Virker som touchen hans ikke er som den var, jobbingen derimot er upåklagelig. Burde være til etterfølge for enkelte. Måten han jobber på, og spurter etter en sjanse for å ta corner.... Det gjør meg stolt. Giroud hadde vel holdt seg til hodet ennå i samme situasjon.

Når det er sagt kunne vi vel knapt møtt ett svakere Hull enn idag. Litt skremmende at det går 83 min før man avgjør en slik kamp på hjemmebane... Med kun 1-0 til Arsenal er det alltid skummelt.

Cheer up, vi er videre til cupens fjerde runde for tjuende gang på rad! Det var flere "storlag" som slet. United fikk en litt heldig seier mot Yeovil og Gity vant helt på tampen mot Sheffield United. Vi var klart bedre enn PL laget Hull. Det kan da ikke være så gærnt?

Hyggelig å se Ospina. Jeg håper han starter neste kamp også.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...