Jump to content

2014.12.06 Stoke City


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 106
  • Created
  • Last Reply

Jeg tror noe av det viktigeste med ett managerskifte nå blir å endre spillestil. Jeg tror mange med meg er så møkk lei hvordan vi skal spille, det er så lite effektivt og lite underholdende at det gjør vondt langt inn i sjela. En sjelden gang fungerer tikkatakka spillet til det fulle og man får kanskje årets mål, men det er det absolutt ikke verdt.

 

Unskyldningene etter denne kampen kommer til å gå på de samme som var sist gang en lignende omgang skjedde, jeg ser allerede for meg Wenger. Problemet er vel at om spillerne du plukker ut mr.Wenger ikke hører på dine advarsler og råd bør du kanskje tenke deg om ett par ganger før du signerer dem? For meg har vi i mange år hatt en gjeng med spillere som er svake mentalt. Når det drar seg til er det kortsluttning gang etter gang.

 

Ett annet ankepunkt mot dagens Arsenal og Wenger er at vi presterer flere ganger å rote vekk en 3-0 og 4-0 ledelse, mens når hentet vi sist opp en slik ledelse mot oss?

Link to comment
Share on other sites

Fytti helvette for et tannløst lag. Absolutt ingen som helst plan, annet enn å spille på tvers, til supporterne blir kjedet til døde. Rett og slett sjokkerende av "topplaget" vårt. Det er direkte skremmende. Ingen får til noe. Det kan bare bety at laget er feil sammensatt.

Første reelle sjanse går selvsagt i stanga...

Link to comment
Share on other sites

Forhåpentligvis passer Galatasaray oss bedre med tanke på spillestil... Forrige kamp mot dem gikk jo veldig bra, med unntak av et hodeløst øyeblikk av vår benkede målvakt i dag...

 

Edit;

Det er ganske utrolig hvor viktig Koscielny viser seg å være for oss. Per ser jo ut som en 40 år gammel avdanka pubspiller utpå der når han ikke har Laurent ved sin side...

Link to comment
Share on other sites

Når vi en gang i blandt kommer med flertall og med fart så er det ikke snakk om å ta sjansen å avslutte når man har sjansen. Da skal man helst flikke 3-4 ganger eller kjøre 2-3 finter før man avslutter. Da har hele Stoke beleiret 16m'ern sin og sjansen er spolert.

 

Og der kom 4-0... Edit: ble visst annulert

 

 

Wenger kan gjerne gå til nyttår for min del. Det er hans ansvar, han plukker spillere som er så elendige som dette her.

Link to comment
Share on other sites

Unødvendig av Chambers, men herregud som dommer dømmer mot oss... Linjemennene er faktisk de som dømmer mest likt begge veier... Helt latterlig at Chambers har fått to gule og Gibbs fikk gult for sin duell ute på venstrekanten... Hvor er de gule for stygge taklinger på Alexis?

Link to comment
Share on other sites

Enig Marius, hvordan kvelertak på en spiller kun skal gi gult kort er ufattelig. Og ja, Sanchez får ikke noe hjelp av dommer her. Hvorfor? Sanchez har da aldri vist noe usportslig slik som Suarez gjorde. Hvorfor blir han ikke beskyttet? Hvorfor skal han bli straffet?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...