Jump to content

Keeperne i PL


refser

Recommended Posts

Ikke alle (Almunia).

Fabianskis gode kamper kommer som perler på en snor :-)

 

BE

 

Almunia hadde flere gode kamper for Arsenal. At du rett og slett var for blind til og se det, får stå på din regning. At du også er så innbitt på og få rett i at Arsenal burde beholdt Fabianski fremfor WS at du ikke evner og se at Fabianski er en middels god keeper, får også stå på din regning.

Link to comment
Share on other sites

Joda, Almunia hadde noen bra kamper, men likefullt var han en dårlig keeper. Jeg husker vi hadde en diskusjon for mange år siden, der jeg hevdet vi aldri ville vinne noe med Almunia. Jeg hadde selvsagt rett i det, jeg tør påstå det samme med Szcz. Vi vinner nada med ham i mål. Fa Cupen i fjor var han jo ikke involvert i det var Fabianski som stod for den bragden.

 

Fabianski gjør sakene sine bra i Swansea. Han er en moderne keeper med offensiv tankegang, det ser man blant annet på han igangsettinger. Han spiller for et dårligere lag enn Szcz. Slipper inn like like, fått mom award 3 kamper (tror jeg) osv.

 

Jeg mener i fullt alvor at Fabianski er en langt bedre keeper enn Szcz

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener i fullt alvor at Fabianski er en langt bedre keeper enn Szcz

 

BE

 

Akkurat det har vi fått med oss en del ganger. Jeg mener disse to er på likt nivå, et nivå som dessverre er for dårlig for Arsenal. Arsenal bør sikte etter et høyere nivå enn disse to

Link to comment
Share on other sites

 

Akkurat det har vi fått med oss en del ganger. Jeg mener disse to er på likt nivå, et nivå som dessverre er for dårlig for Arsenal. Arsenal bør sikte etter et høyere nivå enn disse to

Det vil jo denne sesongen vise. Foreløpig vil jeg hevde at jeg har mine ord i behold (i motsetning til mange her inne).

Fabianski har startet sesongen flere hakk over Szcz.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Det vil jo denne sesongen vise. Foreløpig vil jeg hevde at jeg har mine ord i behold (i motsetning til mange her inne).

Fabianski har startet sesongen flere hakk over Szcz.

 

BE

 

Det skiller 1 mål i antall innslupne de to imellom, så jeg mener påstanden om at Fabianski har startet sesongen flere hakk over WS er helt på jordet. Blir spennende og se til helgen, når de står i hvert sitt mål

Link to comment
Share on other sites

Det hadde jo vært fint om han i det minste hjalp de andre 10 Arsenal-spillerne på banen, men den gang ei....

De hadde jo vært like fint at de andre 10 Arsenalspillerne hjalp han også. Dette var to kollektivt tapte poeng, der det er mange som skal ha skylda. Det blir litt "dumt" når Szzzz næremest får hovedskylda (da tenker jeg ikke på deg, Tangen) for de to tapte poengene.

Link to comment
Share on other sites

De hadde jo vært like fint at de andre 10 Arsenalspillerne hjalp han også. Dette var to kollektivt tapte poeng, der det er mange som skal ha skylda. Det blir litt "dumt" når Szzzz næremest får hovedskylda (da tenker jeg ikke på deg, Tangen) for de to tapte poengene.

 

 

Det er helt klart mange flere som skal ha skylda her i dag, men vi ser nok en gang at førstekeeperen vår ikke holder mål. Vi hadde en meget god keeper, men lot han dessverre gå. Tipper vi kommer til å få svi for det til helga...

Link to comment
Share on other sites

 

 

Det er helt klart mange flere som skal ha skylda her i dag, men vi ser nok en gang at førstekeeperen vår ikke holder mål. Vi hadde en meget god keeper, men lot han dessverre gå. Tipper vi kommer til å få svi for det til helga...

At Szzzzz ikke holder mål er jeg ikke så uenig i. At vi lot en meget god keeper gå er jeg derimot svært uenig i,

Jeg har vært av de som gjerne ville ha inn ny målvakt og det har gått på at jeg mente at ingen av polakkene var gode nok til å være et klart førstevalg i Arsenalmålet, og det står jeg ved fremdeles.

 

Mange setter sin lit til Ospina og det er godt mulig at blir et godt førstevalg. Jeg var forsåvidt relativt positiv når han ble "signet". Jeg finner det likevel litt merkelig at Wenger gikk for en målvakt som var så pass skadet som han var og spørsmålet er om den skaden som så ble slått opp igjen vil bli et "kronisk" problem. Forhåpentligvis så får vi virkelig se hva som bor (eller ikke) i Ospina når vi skriver år 2015.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...