Jump to content

2014.10.25 Sunderland


Polljen

Recommended Posts

Jeg skulle gjerne endelig kommet med en virkelig positiv kommentar etter å ha sett 45 minutter, men den eneste måten å lage mål på er tydeligvis gjennom å få en gavepakke fra motstander.

 

Arsenal er (på papiret) et betydelig bedre lag selv med det skadeomfanget som klubben er rammet av.

Vår offensive lagdel (igjen på papiret) skal produsere plenty av sjanser mot dette "svake" forsvaret.

Men når alt (nesten) skal gjennom den sentrale delen av angrepet så er det relativt lett for motstander å fylle så masse spillere i det området at det nærmest blir "hermetisk" tett.

 

Vi burde være bedre, vi burde vinne lett, men.........

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Takk, men har ikke program til å se streamene. Prøvde å laste ned sopcast, men får ikke til å bruke det. Antakeligvis gjør jeg noe feil. Laster ned, og installerer, men skjer ikke noe mer. Får bare opp ei mappe som heter sopcast, og inni ligger bl.a. en exe fil, som jeg dobbelklikker på. Men opprettes ikke noe program.

 

Du kan også velge flash streams inne på siden så slipper du å installere noe program. Personlig bruker jeg både AceStream og SopCast da de fungerer ypperlig (får omtrent HD kvalitet på streamene), men usikker på hva som gjør at du ikke får installert og brukt dette.

 

Men, du kan som nevnt bare bruke flash streams så slipper du dette. Bare velg "flash" på filter så finner du alle streamene som ligger ute på nettsider.

Link to comment
Share on other sites

Takk, men har ikke program til å se streamene. Prøvde å laste ned sopcast, men får ikke til å bruke det. Antakeligvis gjør jeg noe feil. Laster ned, og installerer, men skjer ikke noe mer. Får bare opp ei mappe som heter sopcast, og inni ligger bl.a. en exe fil, som jeg dobbelklikker på. Men opprettes ikke noe program.

hvis du velger en av streamene som bruker flash så trenger du ikke tilleggsprogram, og ikke bry deg om alt som "popper" opp gå ned og velg full skjerm så får du et rent bilde. Det er bare å prøve seg fram gjennom linkene til du finner en stabil link, Jeg er på en med russisk kommentarer, forstår ikke så mye men "ojojoj" når reprisen av gavepakken ble vist er vel ganske universalt.

Link to comment
Share on other sites

Si hva man vil om laget, formen og Wenger, men Alexis Sanchez er en kjempesignering. Måtte vi klare å holde på han og bygge laget opp til hans standard.

 

Står ved denne. Vi visste at dette ville bli en utrolig vrien kamp, og da må jeg si meg godt fornøyd med tre poeng i Nord-Øst, det til tross for høyst varierende spill.

Link to comment
Share on other sites

positivt: 3 poeng, selv om Sunderland måtte gjøre alt "grovarbeidet" for at vi skulle klare å lage mål.

positivt: Monreal ser ut til å være det 4. valget på stopperplass vi har etterlyst.

 

negativt: Gibbs ut med skade. Kan det bety et nytt langtidsfravær?

negativt: alt som skjer på motstanders halvdel i 90 minutt, men unntak av at Sanchez får to gavepakker som det er "umulig" å ikke score på.

Link to comment
Share on other sites

Aggresiviteten til Welbeck og Alexis gir oss på topp gir laget noe helt nytt, og det liker jeg! Med Walcott tilbake i slag vil det blir svært tungt for andre å bygge opp bakfra hvis de fortsetter slik. Elsker at Alexis fikk betalt med renter for god innsats idag :D

 

Ellers leverte Flamini ikke en plasning fremover/på tvers igjennom hele kampen som jeg fikk med meg. Prøvde å følge med en stund og de gikk uten unnak i støtte. Mot et svakt lag blir det bare altfor dårlig i mine øyne. Arteta synes jeg var grei til å være ute av kamptrening. Ro og sikkert passningsspill, mye mer trygghet enn Flamini og er flinkere til å henge igjen når vi angriper så han ikke alltid havner på etterskudd.

 

Alt i alt hadde vel ikke Sunderland en sjanse? Selv om vi ikke drepte kampen var det jo aldri tvil. Lite underholdning, men 3 poeng er en god fasit. Synes laget viser karakter med såpass mange nøkkelspillere ute.

 

Du glemte en positiv: City tapte og Liverpool spilte uavgjort. Man utd eller Chelsea må gi poeng imorgen. Det er mange poeng i sekken på en middels runde.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Du glemte en positiv: City tapte og Liverpool spilte uavgjort. Man utd eller Chelsea må gi poeng imorgen. Det er mange poeng i sekken på en middels runde.

Du har rett i at de to resultatene er svært positive, men de er dessverre på ingen måte Arsenals fortjeneste. Poengmessig så er jeg strålende fornøyd, men det som Arsenallaget i dag og i alt for mange kamper har levert av "elendig" angrepsfotball gjør meg bare mer og mer frustrert.

 

Du har rett i at vi har mange nøkkelspillere ute, men alle som var i vår offensive lagdel ville "på papiret" ha styrket Sunderland hvis de spilte der så jeg klarer rett og slett ikke å finne noe positivt i den såkalte "karakteren".

Vi har to fullgode angrepsrekker i Arsenal (når vi er skadefrie) så det mangler ikke på gode spillere. Men det mangler først og fremst å få de til å spille som et lag, med mer nøyaktighet og bruke av hele banens bredde.

 

Det som gjør meg mest frustrert er ikke de "dårlige" resultatene og det er ikke de manglende poengene, det er rett og slett det at vi (les: Wenger) ikke klarer å få ut det potensialet som ligger i våre offensive spillere.

Link to comment
Share on other sites

Det er alltid fare på ferde når Arsenal kun leder 0-1 og det bølger slikt. Jeg syntes det er fryktelig dårlig utnyttet alle disse enorme overgangene vi fikk. Ubesluttsomhet og nøling i alle ledd. Denne kampen burde vært drept tidligere. Sanchez er best, arbeidet han legger ned er enormt! De andre burde lære av aggressiviteten hans.

 

Monreal klarte seg. Cazorla var svakere, formdupp? OX får det ikke til, på tide å slutte å kun være talent. Chambers er ok på back og god i midten. Polakken fortsetter å gjøre håpløse involveringer. Ellers er de andre på det jevne føler jeg.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...