Pirès#7 Posted October 2, 2014 Report Share Posted October 2, 2014 Ikke mye verdensklassepotensiale å spore der gitt. BE Joda, langt fra verdensklasse nå. Men å si at han ikke har potensiale til det blir litt feil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted October 2, 2014 Report Share Posted October 2, 2014 Ospina er overlegen på reflekser slik jeg så det, men når enkelte mente han var en god igangsetter igår skjønner jeg ikke hva de mener. Uansett tror jeg dette med distribusjon fra han vil bedre seg med mer spilletid. Jeg er glad vi har to såpass gode målvakter, ser gjerne mer spilletid til Ospina Link to comment Share on other sites More sharing options...
Innbytterbenken Posted October 3, 2014 Report Share Posted October 3, 2014 Synes Ospina virka litt usikker i starten, hadde vel med at han kom rett fra benken og inn uten oppvarming. Igangsettingene hans (altså utsparkene) var ikke gode, traff sjelden en Arsenal-spiller, men vi klarte ikke å spille oss ut bakfra, så det var vel eneste mulighet. Tror Szez er tilbake i buret når karantenen er over! Link to comment Share on other sites More sharing options...
refser Posted October 3, 2014 Report Share Posted October 3, 2014 Sjelden alt fungerer optimalt for en keeper ute oppvarming. Redningene hans viser at han er på et helt annet nivå en de aller fleste når det kommer til å stoppe skudd. Dette er noe han har vist over flere sesonger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.