Jump to content

Community Shield - 10.08.2014 - Manchester City v Arsenal


Polljen

Recommended Posts

Skjønner dere ikke, dere innrømmer han neppe er god nok lenger (til å spille alt) men alikevel skal han være kaptein? Ikke har han nok tempo, men kompenserer (i god form) dette med rutine? Jeg liker Arteta altså, men som DM på ett lag som skal være med å kjempe om tittel er han bare ikke god nok, og siden vi tar sikte på akuratt dette forstår jeg ikke hvorfor han skal være kaptein. Kaptein på ett lag er for meg en spiller som er førstemann på blokka i enhver kamp... Ikke en som må evalueres etter motstand.

 

Per spiller både mer og har rutinen, men som dere påpeker er han rimelig håpløs uten form. Dette er en spiller på hell (noen få gode år igjen), og hvorfor skal han også da prioriteres? Hva med å bygge opp en kaptein som vil være det i mange mange år fremover, en som viser stamina og pondus som spillergruppa respekterer. Det var for meg utenkelig før fjorårets sesong, men slik jeg ser det nå er denne spilleren Ramsey. Han er vel dessuten kaptein (iallefall opptredt som det) for Wales. Av andre kandidater er det vel ikke flust av valg. Wilshere var en tiltenkt spiller, men må jo begynne å ta samme steg som Ramsey før han i det hele tatt evalueres. Szez, Kos, Gibbs, Ox osv ser jeg heller ikke på som kandidater.

 

Nei skulle jeg valgt nå, ville jeg valgt for fremtiden: Ramsey

Link to comment
Share on other sites

Per spiller både mer og har rutinen, men som dere påpeker er han rimelig håpløs uten form. Dette er en spiller på hell (noen få gode år igjen), og hvorfor skal han også da prioriteres?

Per har mange gode sesonger igjen, han lever ikke av fysikken sin, men spilleforståelsen og teften, noe en stopper kan gjøre. Tenkte over dette under kampen i dag og trakk konklusjonen at Per burde vært kapteinen. Ramsey/Wilshere er for fremtiden, få lag som gir kapteinsbindet til en unggutt og Per og Mikel virker definitivt som dirrigentene i dagens lag.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...