Jump to content

Everton B 06.04.14


Marius-

Recommended Posts

Mulig du mener det, selv mener jeg hans gjennombrudd kom i høst når han gikk fra å være nesten til komplett. Tidligere år kunne man bare le hvis det var Ramsey som fikk sjansen, han scoret like ofte som en kjendis daua. Jeg har alltid syntes han har hatt noe spessielt i seg, og har hatt mange gode kamper på midten. Men for meg ble han den store spilleren i høst når han klarte å omsette flott spill i mengder av mål i tilegg.

 

Uansett kan vi håpe han er seg selv og tilbake innen ett par kamper.. Vi trenger det for å si det mildt.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Hva er din definisjon på et gjennombrudd? Ramsey sitt endelige gjennombrudd kom i fjor når han etablerte seg i førstelaget og var vår beste spiller fra februar til mai. Wilshere sitt gjennombrudd til sammenligning kom når han etablerte seg på førstelaget i 10/11 sesongen. Walcott sitt gjennombrudd var i 10/11 når han endelig kom seg over skadeproblemene og begynte å prestere på et høyere nivå.

Ramsey hadde allerede etablert seg som en førstelagsspiller og slått gjennom i ligaen. I høst var perioden han tok steget opp til verdensklasse, men det var ikke gjennombruddet hans.

Link to comment
Share on other sites

Gjennombrudd - verdenselite, kall det hva du vil. For meg tok han virkelig steget i høst, du må gjerne mene han var best ifjor vår osv. For meg ble han mannen i høst. Før det var han en squadspiller i mitt hode.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...