Jump to content

Everton B 06.04.14


Marius-

Recommended Posts

  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Total lammelse fra Wenger på sidelinja som vanlig. Håpløs innstilling fra 1 sekund og Wenger reagerer absolutt ikke i det hele tatt.

 

Kollapsen er total. Faen meg så elendig! Elendig er egentlig ikke riktige ordet engang, men jeg klarer rett og slett ikke å finne et ordentlig synonym!

Link to comment
Share on other sites

Herre min hatt hvor dårlig går det an å være?

 

Edit: Dette er så utrolig trist å se på, rett og slett flaut. Vi blir eid av et lag vi bør være bedre enn 8-9 av 10 kamper... Men når man har så mange middelmådigheter i stallen går det slik. Ja takk til Sanogo fra start mot Wigan for å si det slik. Giroud, hva pokker er det du driver med der ute??

Link to comment
Share on other sites

Wenger har mistet grepet fullstendig. Ikke evner han å se hvem som presterer i kamper, ikke evner han å se klare svakheter i laget og ikke evner han å gjøre grep underveis i kampene, som kan forandre kampbildet. Blir mer og mer i tvil om han har noe mer å bidra med. Med all respekt for det han har gjort tidligere, men nå er han bare en sta, gammel gnier.

Link to comment
Share on other sites

Wenger har mistet grepet fullstendig. Ikke evner han å se hvem som presterer i kamper, ikke evner han å se klare svakheter i laget og ikke evner han å gjøre grep underveis i kampene, som kan forandre kampbildet. Blir mer og mer i tvil om han har noe mer å bidra med. Med all respekt for det han har gjort tidligere, men nå er han bare en sta, gammel gnier.

 

Sjeldent vi er enige Refser, men her syntes jeg du er spot on.

Link to comment
Share on other sites

Dette her er faen meg ikke liv laga. Dette er gjennomført dårlig over hele linja.

 

Nok en kamp som føyer seg inn i rekke av elendige kamper. Nå blir det tøft med tanke på fjerdeplassen. Everton fremstår som et langt bedre lag enn Arsenal.

 

Gruer meg seriøst til fortsettelsen i FA-cupen også.

Link to comment
Share on other sites

Det som gjør meg mest forbanna og skuffa, er at det virker jo aldri som om vi klarer å lære av feilene våre. Samtlige(!) bortekamper mot topp 5 lag, med unntak av mot tottene har vi blitt ydmyket og lekt med. Mister ballen altfor lett på midten og blir kontret mot. Samme leksa som skjer hver gang. Er det virkelig så vanskelig å lære? Evner ikke Wenger og spillerne å se hva som er grunnen til at vi taper disse kampene med slike sifre?

 

Nei, Wenger, hvis du virkelig ikke klarer å se hvorfor det ender slik, og hvorfor vi absolutt ikke klarer å lære noe til slike kamper er det virkelig på tide å gå. Den magiske hatten din virker å være ødelagt og har vært ødelagt siden 2005...

Link to comment
Share on other sites

Med en så svak spiller som Giroud på banen, forventer man at et stort lag som Arsenal har en fantastisk spiss på skadelista, eller på benken. Men det utrolige skjer. Han blir tatt ut, og inn kommer det en spiller som fantastisk nok, om mulig, er dårligere. Jeg blir bare trist. Er redd for at 100 mill pund ikke nok til å få til en seriøs tittelkandidat av dette laget.

Link to comment
Share on other sites

Har sagt dette hver eneste sesong i altfor mange år: vi er ett fantastisk lag som kan slå hvem som helst, men vi har ikke evnen til å konkurrere. Dette strekker seg helt tilbake til den første generasjonen som gikk ut på Emirates i 2006. Med en gang det stilles krav, konkurransen spisser seg til og vi ser noen form for press så faller vi sammen som korthus. Vi taper ligacupfinalen i 2007 og Wenger nekter å spille med toppet lag. Kollapsen etter at Eduardo brekker benet i 2008. Ydmykelsen i CL-semien mot United i 2009. Kollaps i ligaen i 2010 der vi ikke har spisser. Tap i ligacupfinalen i 2011. Kaoset etter at Fabregas og Nasri dro. Den elendige sesongstarten etter at Song og RvP dro. Og nå er det kollaps atter en gang. Jeg tørr vedde på at vi ikke vinner FA-cupen.

Link to comment
Share on other sites

Wenger har mistet grepet fullstendig. Ikke evner han å se hvem som presterer i kamper, ikke evner han å se klare svakheter i laget og ikke evner han å gjøre grep underveis i kampene, som kan forandre kampbildet. Blir mer og mer i tvil om han har noe mer å bidra med. Med all respekt for det han har gjort tidligere, men nå er han bare en sta, gammel gnier.

Jeg liker ikke å si "hva sa jeg", men akkurat dette har jeg gnålt om lenge (og ikke bare denne sesongen)

 

(PS!! refser er "qoutet" her, men min kommentar er ikke rettet mot han eller hva han måtte ha sagt tidligere ;D )

Link to comment
Share on other sites

Har sagt dette hver eneste sesong i altfor mange år: vi er ett fantastisk lag som kan slå hvem som helst, men vi har ikke evnen til å konkurrere. Dette strekker seg helt tilbake til den første generasjonen som gikk ut på Emirates i 2006. Med en gang det stilles krav, konkurransen spisser seg til og vi ser noen form for press så faller vi sammen som korthus. Vi taper ligacupfinalen i 2007 og Wenger nekter å spille med toppet lag. Kollapsen etter at Eduardo brekker benet i 2008. Ydmykelsen i CL-semien mot United i 2009. Kollaps i ligaen i 2010 der vi ikke har spisser. Tap i ligacupfinalen i 2011. Kaoset etter at Fabregas og Nasri dro. Den elendige sesongstarten etter at Song og RvP dro. Og nå er det kollaps atter en gang. Jeg tørr vedde på at vi ikke vinner FA-cupen.

 

Og hvem er dog gjengangeren i alle disse lagene? Det er Wenger. Hver gang jeg ser han i toppkamper så syntes jeg det reflekteres i hvordan laget hans presterer. Han oier og han gestikulerer mot dommerene mens laget hans som oftest taper.

 

Jeg tror rett og slett at Wenger ikke makter å vinne noe lenger og at det smitter over på spillerene hans. Måten han igjen i dag fremstår som en taktikkløs fyr uten engasjement på sidelinja er rett og slett bemerkelsesverdig. Har aldri sett en manager som prøver å gjøre jobben lettest mulig for motstander som han gjør gang på gang.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...