Jump to content

Everton B 06.04.14


Marius-

Recommended Posts

  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Det lukaku gjør der klarer Giroud på 1 av 100 forsøk. Latterlig innstilling av svake spillere på Arsenal. Tapermentalitet å vise slik instilling.

 

Tviler på at han klarer det der på 1000 forsøk en gang.

Link to comment
Share on other sites

Typisk at mannen som gjerne kunne vært utvist rett før, scorer...

 

Du vet hva liga vi spiller i ?

Nå ryker 4 plassen, har vært nære på de siste årene, da er det ikke en eneste grunn igjen til at Wenger skal trene oss et sekund til. Så i sommer bør Wenger forsvinne ut. Jeg skal ikke se noe avskjedskamper eller noe i den dur der han deltar. Nå er det fanden suse meg nok.

Link to comment
Share on other sites

Hva er det som får Wenger til å fortsette å bruke Flamini og Arteta sammen. Det fungerer jo ikke i det hele tatt. Balltap er stort sett det de står for. Arteta ser ut som han ikke har spilt ball før. Inn med Ramsey. Synd de ikke har en spiss...

Link to comment
Share on other sites

Alle jævla lagene vi skal kjempe mot i toppen går det som regel dritt mot. Uavgjort hjemme og kjempekollaps mot Chelsea borte. Ditto det samme med City og seier hjemme mot Liverpool før nok en kjempekollaps borte. Tap mot United borte og uavgjort hjemme. Uavgjort mot Everton hjemme og hvis det fortsetter i samme stil (noe det så ut til før det ble avblåst) så blir det nok en kjempekollaps borte mot Everton.

 

Rett og slett ikke godt nok! Uansett om vi mangler Özil, Walcott, Ramsey, Wilshere og Koscielny så er spillerene vi har ute på banen jævlig mye bedre enn det de presterer nå om dagen. Spørsmålet er bare hvorfor i helvete de virker å gi fullstendig blaffen?

 

Martinez sine spillere er generelt sett dårligere spillere enn de Wenger har ute på banen, men allikevel så får Martinez de til å prestere på et betydelig høyere nivå samt at innsatsen de legger inn er adskillig bedre enn hva Wenger klarer å få Arsenal sine spillere til å gi.

 

Nok en kamp hvor jeg er ekstremt lite imponert av Wenger. Etter nyttår har han virkelig blitt tatt på senga.

Link to comment
Share on other sites

Wenger har tydeligvis ingen tilnærming? Man vinner ikke kamper av å spille på tvers og være stillestående. Fryktelig svak 1 omgang, ikke like ille som liverpool kampen men det er jaggu ikke langt fra.

Link to comment
Share on other sites

Wenger har tydeligvis ingen tilnærming? Man vinner ikke kamper av å spille på tvers og være stillestående. Fryktelig svak 1 omgang, ikke like ille som liverpool kampen men det er jaggu ikke langt fr

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Litt historie, det som skjedde i 2005 var at Wenger skulle begynne sitt livs prosjekt. Det er "barca" fotballen der man spiller ut motstander med pasninger, trille ball til motstander går fra vettet. Problemet er at dette krever enorme kvaliteter hos spillerene, balltap langt fremme i banen genererer kontringer mot. Wenger har aldri vært i nærheten til å lykkes. Lette kjappe tekniske spillere får skader i hopetall når de blir grisetaklet gang på gang. Arsenal har toppet skadestatestikken alle disse årene

Nå virker det som ingen tror på Wenger sitt prosjekt lenger, mange skader gjør det heller ikke bedre. En æra går mot slutten, har gjort det lenge. Men nå skriker laget etter forandring og nytenkning.

En ny trener inn ? Håper det, men en som kan bruke mye av det materialet vi har, men spille annerledes fotball. Noen må ut, få andre inn. For du finner ikke en trener i verden bortsett fra Pepe som vil spille slik Arsenal spiller nå.

Link to comment
Share on other sites

Faen. Det er tungt å være Arsenal supporter må om dagen!!!

 

 

BE

 

Er helt jævlig.. for bare 4 måneder siden ledet vi ligaen og alt så så jævlig lyst ut. Nå ligger vi ann til å ikke engang klare topp 4. Snakk om et "fall from grace"!

Link to comment
Share on other sites

Jeg merker at min kjærlighet til Giroud for tiden er like sterk som min kjærlighet til Almunia var.

 

BE

 

Er nesten slik at jeg vil driste meg til påstå at Almunia var en bedre keeper enn det Giroud er spiss. Og det sier jo litt når jeg elsket Almunia like mye som deg.

Link to comment
Share on other sites

Seriøst Wenger: Trenger du virkelig å se på dissa gutta i over 1 time før du skjønner at ting ikke fungerer? Fikk du heller ikke en viss pekepinn på det mot City?

 

Spillerene presterer virkelig elendig, men mannen på sidelinja er jo totalt usynlig.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...