Jump to content

Årets miss


Gooner4ever

Recommended Posts

 

Jeg hadde faktisk en enda større miss for et par år siden. Jeg sto så og si på målstreken og fikk en pasning jeg strengt tatt ikke hadde behøvd å motta, da den hadde retning mot mål uansett. Likevel så klinte jeg til og den gikk over! En av de jeg spilte sammen med klassifiserte den bommen som den beste bragden han hadde sett på en fotballbane :blush:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hehe..har sett den før og er enig at den der er en av de største missene ever, men hvis man legger merke til noe så spretter ballen jo han han sklir på en måte. Så det er ikke heilt uforståelig. Diego Forlan's miss mot Juventus i USA ifjor eller noe var en av de største missene også. (Han ble toppscorer i Primera Divison foressten).

 

:unsure: ;)

Link to comment
Share on other sites

Nå må vi vel nesten kunne si at en viss herremann ved navn Sjevtsjenko hadde en rimelig fet sjanse for en ukes tid siden? Mener å huske noe sånt :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
Nå må vi vel nesten kunne si at en viss herremann ved navn Sjevtsjenko hadde en rimelig fet sjanse for en ukes tid siden? Mener å huske noe sånt  :unsure:

10685[/snapback]

Denne video-missen var verre, mener jeg.

Link to comment
Share on other sites

Nå må vi vel nesten kunne si at en viss herremann ved navn Sjevtsjenko hadde en rimelig fet sjanse for en ukes tid siden? Mener å huske noe sånt :unsure:

10685[/snapback]

Denne video-missen var verre, mener jeg.

10687[/snapback]

 

Men den skjedde ikke i det 118. minutt i en CL-finale ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...