Jump to content

Tanker rundt overgangsvinduet sommeren 2014


49 unbeaten

  

27 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ser ut som vi nedbemanner stallen for å være med og kjempe om Europa-League neste sesong.....

 

Det har vel ikke kommet noen store overraskelser så langt. Fabianski og Vermaelen har vel de fleste kalkulert med at vi må klare oss uten neste sesong. Det var vel kun de største optimistene blant oss som forventet at skulle signere ny kontrakt. Erstatterne kommer nok skal du se, selv om det mest sannsynlig tar lenger tid enn hva vi ønsker.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 673
  • Created
  • Last Reply

Kommer erstatterene i Cleverly og Smalling vet jeg ikke om jeg skal le eller grine :) Nei, så stygge tanker må vekk!

 

Jeg leste at enkelte fans planla "riots" dersom vi byttet med Cleverly. En Smalling med en ny start og veiledning fra Wenger er jeg derimot mer positiv til.

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg leste at enkelte fans planla "riots" dersom vi byttet med Cleverly. En Smalling med en ny start og veiledning fra Wenger er jeg derimot mer positiv til.

Den siste er du alene fra meg om... Fryktelig mye dårligere enn Vermaelen.

Link to comment
Share on other sites

Den siste er du alene fra meg om... Fryktelig mye dårligere enn Vermaelen.

 

Smalling er fortsatt en ung spiller med masse av talent, og er fortsatt en mann for fremtiden. Han har ikke fått muligheten til å skinne i United og har blitt brukt som stopper og back om hverandre. Han er ikke like god som Vermaelen men jeg mener han har potensiale til å bli enda bedre.

Link to comment
Share on other sites

 

Smalling er fortsatt en ung spiller med masse av talent, og er fortsatt en mann for fremtiden. Han har ikke fått muligheten til å skinne i United og har blitt brukt som stopper og back om hverandre. Han er ikke like god som Vermaelen men jeg mener han har potensiale til å bli enda bedre.

Synes også at Smalling har et stort potensiale, men ser en Djourou i han, spiller som kan være brilliant i 87 minutter for å ha tre ett-minuttere med brainfarts.

Jeg vil faktisk ikke ha noen i bytte for Vermaelen, gi oss cash. Januzaj er urealistisk, resten av laget er blanding av spiller som har brukt åresvis på å slå gjennom til tross for høy overgangssum(Nani, Jones og Smalling), cunts som jeg ikke vil ha assosiert med klubben(Rooney, Van Persie, Rafael, Nani), spillere som har vært dårlige i åresvis eller er over the top(Valencia, Young, Evra, Carrick, Giggs).

 

Så topper de det av med svært middelmådige egenproduserte spillere som Evans og Cleverly som får Wes Brown og Darron Gibson til å se ut som superstjerner.

 

Eneste jeg kunne ønsket meg fra United er De Gea og Januzaj, Fellaini ønsket jeg meg tidligere, men sliter når tempoet blir høyt rundt han og er ikke ballsikker nok og Mata(En av mine favorittspillere når han er i form) er et dårliger alternativ enn Özil.

 

Vermaelen vil være en solid forsterkning for dem, men pengene veier tyngre for meg enn klubbkapteinen, han har vært lojal, men har alltid bare rust ut mot motstanderen og blitt reddet inn av fysikken. Håper LvG kjøper han og Vertonghen så de får PLs to mest overratede stoppere.

Link to comment
Share on other sites

Kjøper vi cleverley spyr jeg som en russisk ballettdanser før OL.. ikke at jeg tror det er noe hold i det ryktet.

Håper iallefall vi har sikret oss aurier, imponerte meg voldsomt i kampen mot Japan! Brae innlegg, så bra at t.o.m gervinho scoret på heading.

Link to comment
Share on other sites

Kjøper vi cleverley spyr jeg som en russisk ballettdanser før OL.. ikke at jeg tror det er noe hold i det ryktet.

Håper iallefall vi har sikret oss aurier, imponerte meg voldsomt i kampen mot Japan! Brae innlegg, så bra at t.o.m gervinho scoret på heading.

Nok en god kamp av Aurier i dag, veldig sterk spiller. Prisen hans øker dog fra kamp til kamp nå..

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk. Om det er one time glory eller kvalitet får faen vite.

 

Veldig god bakover. Men har til gode vise at han innehar offensive kvaliteter ( som moderne back skal ha).

 

Aurier derimot...Meget god når han angrper ( fart, ok teknikk, slår gode innlegg), og er helt OK bakover. Ikke sagna klasse enda(når det kommer til det defensive) , men han er bare 21 år.

 

Wenger burde ha hentet han før VM.

Link to comment
Share on other sites

Forøvrig:

 

Aurier vil vel koste rundt 80-100m. ( Dog vil jeg tro at de ikke vil selge han for mindre en 100m). Gjort det veldig bra så langt i vm.

 

Luke Shaw: rundt 280m. 2 gode sesonger. Ikke spilt i vm.

 

>_<

Link to comment
Share on other sites

Forøvrig:

 

Aurier vil vel koste rundt 80-100m. ( Dog vil jeg tro at de ikke vil selge han for mindre en 100m). Gjort det veldig bra så langt i vm.

 

Luke Shaw: rundt 280m. 2 gode sesonger. Ikke spilt i vm.

 

>_<

Sier litt, de engelske spillerne er så sinnsykt overpriset..

Link to comment
Share on other sites

Shaw har heller ikke vært så fantastisk som de skal ha det til. Jada gutten har vært god til å være så ung, men tar man med kvaliteten på opptrednene hans så er han nok et hypet talent pga. nasjonaliteten sin.

Link to comment
Share on other sites

Så langt har vel vinduet vært som normalt? Vi har "mistet" en av våre beste til City og kapteinen er på vei vekk. Ingen har kommet inn dørene på emirates, og det er forholdvis stille på ryktefronten. Det blir nok en frustrerende juli for oss goonere, måtte det ende i jubel over flere sterke signeringer på slutten... For vi trenger flere om vi skal hevde oss.

Link to comment
Share on other sites

"problemet" er ikke primært de som har forsvunnet, men at ingen har kommet inn. Men det at flere har forsvunnet betyr jo at Wenger må erstatte disse, i tillegg til de forsterkningene som i utgangspunktet var nødvendige. For stallen begynner å bli faretruende tynn...

Link to comment
Share on other sites

Så langt har vel vinduet vært som normalt? Vi har "mistet" en av våre beste til City og kapteinen er på vei vekk. Ingen har kommet inn dørene på emirates, og det er forholdvis stille på ryktefronten. Det blir nok en frustrerende juli for oss goonere, måtte det ende i jubel over flere sterke signeringer på slutten... For vi trenger flere om vi skal hevde oss.

 

Det skjer ikke så veldig mye hos de andre lagene heller. United som er i desperat behov av nye spillere har vel også fått inn nada. Det er helt stille hos Liverpool, Chelsea, Everton og City. Chelsea har forsterket laget sitt, men det er vel bare dem som har vært aktive.

 

Kanskje det er sant som Wenger sier at det ikke skjer stort før etter VM?

 

At det er stille på ryktefronten er da virkelig totalt irrelevant.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...