Jump to content

2014.01.08 Everton H


49 unbeaten

Recommended Posts

Hva? Jeg satt å så på FA sendingen at vi trakk HULL?

 

Herregud, de annonserte ikke at det var en prøvetrekkning....

Hva faen er vitsen med en prøvetrekkning med fire kuler? Latterlig

 

Bayern borte
Spurs borte
Chelsea borte
Swansea hjemme
Man city hjemme
Everton borte
Man city semi

 

 

GEEEH

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 93
  • Created
  • Last Reply

Hva? Jeg satt å så på FA sendingen at vi trakk HULL?

Må ha vært en prøvetrekning :P Livesendingen startet 10 minutter etter at du skrev innlegget ditt. ;D

 

EDIT!

 

Eller så angret de seg og tok likegodt en ny trekning :gimme:

Link to comment
Share on other sites

Ingen tvil om at vi nå har en fantastisk mulighet, og det er lenge siden jeg har vært så nærvøs og hatt så høy puls under en fotballkamp uten at Arsenal spiller - da inkludert kamper jeg selv har spilt. Men jeg kommer aldri til å glemme den muligheten vi hadde i 2011 mot Birmingham heller, og selv om vi supportere nesten vant pokalen i dag så må ikke spillerne ta for lett på oppgaven. Et hardtkjempende lag som Wigan - tittelforsvarer i cupen, vil garantert gi alt og enda litt mer for å igjen spille finalen på Wembley.

Link to comment
Share on other sites

Muligheten til FA cupen er der. Muligheten til the double er helt klart også fortsatt der. Hadde vært helt rått med et trofé eller to i år! Håper bare vi ikke går på trynet som vi gjorde i Carling Cupen mot Birmingham!

Link to comment
Share on other sites

Ja, it's up for grabs. Men Arsenal har dårlige erfaringer med slike situasjoner. Swindon, West Ham, Luton, Birmingham.. og med den prestasjon Wigan gjorde i dag må de for all del ikke undervurderes... de er jo dessuten tittelforsvarere.

Jeg sitter med følelsen av at det er semifinalen og ikke finalen som er vårt største hinder mot sølvtøy denne sesongen. Samtidig så har Wigan (med et par kamper tilgode) muligheten til å komme med i Play-off så det betyr at de ikke kan satse alt på cup'en.

Link to comment
Share on other sites

Det gjelder å møte opp til kampen, som ikke City gjorde idag. Wembley alene bør ordne den biffen, siden semi spilles der også.

Når City våknet er de uheldige som ikke går videre, disse skal vi slå 9av10 dager i uka. Wenger kan ikke tåle å drite seg ut nok en gang når vi er i den possisjonen vi er nå. All-inn på FA cup, så kan det være starten på en ny periode med mange trofe'er.

 

Det er ofte sagt at vi har litt tapermentalitet når det drar seg til, en FA cup triumf kan jeg fint leve med og bør man bygge videre på.

Link to comment
Share on other sites

Det er 4 lag igjen. Det skulle gi oss 25% vinnersjanse. Wigan er tittelforsvarere, og må i kraft av det være knappe favoritter... :proud: Hvis Arsenals spillere og supportere begynner å tro at dette er et trofé vi nå kun kan tape, så vil vi gjøre nettopp det. Full innsats fra både spillere og fans er påkrevd om vi skal vinne Wembley X 2!

Link to comment
Share on other sites

Ballen er tydeligvis fortsatt rund og cup er cup. Nå er vi favoritter, og går mot en "enkel" finale om vi slår Wigan i semien. Men man skal ikke kimse av et lag som slår city borte... Er vel bare Bayern som har klart det i år?

 

Og Chelsea.

Link to comment
Share on other sites

Muligheten til FA cupen er der. Muligheten til the double er helt klart også fortsatt der. Hadde vært helt rått med et trofé eller to i år! Håper bare vi ikke går på trynet som vi gjorde i Carling Cupen mot Birmingham!

Du er alltid så pessimistisk. Vi KAN faktisk vinne the treble.

Link to comment
Share on other sites

Uansett hvordan man vrir på det, er det nok en av de beste mulighetene for ett trofe på mange år. Men ja, er vel litt "Arsenalsk" å tryne når muligheten byr seg slik ståa har vært i altfor mange år nå.

Link to comment
Share on other sites

Du er alltid så pessimistisk. Vi KAN faktisk vinne the treble.

Hvis vi skal klare The Treble betyr det at vi har 18 kamper igjen av sesongen. Det som er litt kult er at vi (i teorien) kan klare det med 9 seire og 9 uavgjort. Da må vi riktignok vinne noen straffekonker, og 85 poeng må holde for å vinne PL, men psykere ting har skjedd...

Link to comment
Share on other sites

 

Ballen er tydeligvis fortsatt rund og cup er cup. Nå er vi favoritter, og går mot en "enkel" finale om vi slår Wigan i semien. Men man skal ikke kimse av et lag som slår city borte... Er vel bare Bayern som har klart det i år?

 

 

 

Og Chelsea.

 

... og Barcelona

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...