Jump to content

Hvem bør spille venstreback mot Stoke?


termax

Venstreback mot Stoke?  

12 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Vermaelen er tilbake etter langt skadeopphold. Har ikke overbevist på venstreback de siste gangene han har prøvd seg.

 

Flamini spilte seg inn i Arsenalsupporternes hjerter på venstreback. Fit for fight.

 

Sagna virker like solid på venstre som på høyre (eller i midten). Da må Jenkinson inn på høyreback.

 

Brandon Ormonde-Ottewill (BOO) har akkurat blitt 18 år. Har tatt store skritt de siste 2 årene. Spiller fast på våre U21 og U19 (Europa). Er også med i FA youth cup U18. Etablerte seg allerede forrige sesong med gode prestasjoner i Next-Gen Series og fikk spille en del U21 allerede som 16-åring. Kan være den neste egenproduserte venstreback i god Arsenaltradisjon.

Link to comment
Share on other sites

Sagna på venstrebacken for meg med Jenkinson på høyre.

Jeg begynner å helle mot den varianten jeg også. Fint å ha 4 hodesterke forsvarere mot Stoke. Synes allikevel det hadde vært spennende å få se ennå en debutant denne sesongen (BOO).

Link to comment
Share on other sites

Det beste alternativet vil nok være Sagna, men blir ikke overrasket om det blir Flamini som blir plassert på venstreback. Håper bare Wenger husker at Vermaelen ikke fungerer på venstreback

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...