Jump to content

Biletter til Fa Cup finalen 2014


Rosicky07

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Skal over 17 mai helgen, å så at fa cup finalen gikk lørdag 17. Med Arsenal sine gode muligheter for å delta der planlegger jeg å klinke til med noen biletter. Noen som har tips til hvordan man kan skaffe dette til en fornuftig pris?

 

 

Noen som har noen tanker om tilgjenglighet og pris på billetter til semi'n på Wembley

@Rosicky07

 

Nå har jeg ingen "inside information", men jeg tipper at det å få billetter er vanskelig og å få de til en "fornuftig" pris er enda vanskeligere. Det er vel kanskje i England som i Norge at det er mange parter som billettene skal deles ut på. FA sine sponsorer tar sannsynligvis sin del av kaka, deler av billettene går til samarbeidspartnere som selger pakker bestående av billetter/opphold og kanskje også reisen til/fra England. De to klubbene får selvsagt en god slump billetter, men de igjen skal vel også fordele litt på sine samarbeidspartnere/sponsorer og så går det nok også en del til fansen. Videre er jeg på "gyngende grunn" men jeg tipper på at det her enten går på loddtrekning eller på supporternivå/ansiennitet. Å tro at det skal være mulighet til å kjøpe "vanlige" billetter uten å være medlem av Arsenal på ett eller annet nivå er nok bare en ønsketenkning.

 

Selv om jeg har noen år på baken som "Red member" så kan jeg ikke innbille meg at jeg er i nærheten av å klare å få tak i billett, selv om jeg hadde grepet sjansen hvis jeg fikk den.

(jeg skal bortover to uker før finalen, men jeg hadde uten problemer tatt en ny tur med cup-billetten i hånden).

 

Den største sjansen til cupbillett er nok å handle med en av de selskapene som selger (offisielle) pakker med kampbillett/opphold og event reise, tror jeg!

 

@RastaPinky

 

Til Semien så tror jeg nok det er enklere og ikke minst hvis du har tilgang til et medlemskort. Pris har jeg ingen anelse om, tipper den ligger i området til prisen kategori A-kamper på Emirates.

Uansett så kommer det nok info på arsenal.com om dette i løpet av en uke eller to.

 

Sitat:"We currently have no ticket information regarding the FA Cup Semi Final – Please visit www.arsenal.com/tickets where all details will be announced when available."

Link to comment
Share on other sites

ja, det er jo alt for tidlig å snakke om cupfinale-billetter! Wigan blir ikke lett. De surfer på en medgangsbølge og etter seieren mot ManC VET de at de KAN slå hvem som helst. Vi får heller komme tilbake til dette dersom det blir aktuelt.... (men det hadde jo vært artig å se Arsenal spille cupfinale live på selveste 17. mai...)

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet hva "vanlig pris" er for finalebilletter? Ser en del steder selger billetter til mellom 5000 og 6000. Er dette en fryktelig overpris, eller må man opp i såpass for å komme seg på kampen?

Man kan vel ikke anse prissettingen på billetter som ennå ikke er lagt ut for salg som "vanlig pris". Hvis det er snakk om pris på bare billetter så anser jeg det som sannsynlige forsøk på lureri. Det er dog en viss mulighet for at enkelte selskaper som selger kombinerte pakker (billett + opphold + eventuelt reise) allerede nå har slike pakker til salgs.

 

Men til spørsmålet ditt om de prisene kun for billetter er overpris, så er svaret JA!! (EDIT!! og skulle noen være dum nok til å betale slike summer nå så kan de sannsynligvis vinke farvell både til pengene og til billetter)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jeg spurte ett norskt selskap om tur til finalen med hotell før semifinalen. Jeg sjanset da på at Arsenal skulle nå finalen. Dette var rett etter sieren mot Everton og prisen da var 9000.- per pers inkl hotell. Fly utenom.

 

Drøyt spør du meg.

Link to comment
Share on other sites

Hentet fra Premierleague.com

 

Les linje 6 i listen og vurder selv. Jeg hadde ikke turt å handle fra uautoriserte forhandlere.

 

Known Unauthorised Sites

The following websites are known to the Premier League as not being authorised Premier League ticket sellers. We would urge fans to exercise extreme caution when dealing with these websites:

www.worldticketshop.com
www.ticket4football.com
www.footballclubtickets.bz
www.footballseatfinder.com
www.onlineticketexpress.com
www.livefootballtickets.com
www.hotfootballtickets.com
www.1st4footballtickets.com
www.londonfootballinternational.com
www.checkfootballtickets.com
www.gofootballtickets.com
www.1ticketlive.com
myticketsonline.co.uk
www.ticket.org
www.ticketbis.net
www.1ticket.org.uk
www.footballticketnet.com
www.unitedticketagency.com
www.thesportsboxoffice.com
www.ticket-finders.com
www.ticketvago.com
www.footballticketline.com
www.vividseats.com
www.ticketsfc.com
www.showtimetickets.com
www.ticketunlimited.com
www.footballtravel.net
www.easysportstickets.com
www.doctorticket.com

Link to comment
Share on other sites

Skal prøve å ordne to billetter til finalen, og har søkt litt rundt på reisebyråer. Er ganske sikker på at jeg ikke har sjanse i havet til å få noe som helst via Arsenal Norway eller et eventuelt nyinnkjøpt Red Member-medlemsskap. Er det noen som har gode erfaringer med reisebyråer?

 

Hvis det finnes noen der ute som kunne hjulpet meg så er det bare å ta kontakt på PM om det er ønskelig!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...