Jump to content

2014.19.02 Bayern H


Marius-

Recommended Posts

Arsenal FC VS FC Bayern Munchen



Champions League første utslagsrunde


Emirates Stadium, London


Tirsdag 19. Februar 2014, 20:45


Viasat fotball



Nøyaktig ett år etter møtes lagene igjen. 19,feb 2013 tapte vi 1-3 hjemme mot storlaget Bayern. Det skulle vise seg at de senere ble CL mestere.



Skader/Suspensjon Arsenal: Walcott, Diaby, Vermaelen, Källstöm, Ramsey og Arteta



Mulig lag:



Szczesny


Sagna - Mertesacker - Koschelny - Gibbs


Flamini - Wilshere


OX - Özil -Cazorla


Giroud




Link to comment
Share on other sites

  • Replies 149
  • Created
  • Last Reply

 

Mulig lag:

 

Szczesny

Sagna - Mertesacker - Koschelny - Gibbs

Flamini - Wilshere

OX - Özil -Cazorla

Giroud

 

 

 

Av dette laget var bare 5 spillere med og slo Bayern sist: Kos, BFG, Gibbs, Cazorla og Giroud. Da vi tapte hjemme var det uten Gibbs, men med Szcz, Wilshere og Sagna.

 

Odds: 5,25 - 4,00 - 1,75

 

I dag må jeg bare spille litt på H og U. Kan vi holde nullen?

Link to comment
Share on other sites

Litt spent på hvem som går inn på topp. En svak Giroud med dårlig form? En oppløftende Sanogo (mulig litt tidlig til ulvene). Podolski som får tilitten?

Selv tror jeg vi bare har Giroud som alternativ, men vi er nødt til å ha en OX på kanten da så vi kan ha litt fart i laget. Hvis Wenger velger ett tregt lag uten kontringsmuligheter er jeg redd vi taper stort. Derimot kan vi overraske med litt hurtighet på topp.

Link to comment
Share on other sites

Våre tyskere er like gode :-)

 

BE

 

En av tyskerene våre satser jeg på at har noe å bevise mot sin gamle arbeidsgiver hvis han får litt spilletid i dag hvertfall. ;)

 

PS: Vi har forøvrig ikke nok tyskere i laget. Tar gjerne imot 1 eller 2 til.

Link to comment
Share on other sites

Av dette laget var bare 5 spillere med og slo Bayern sist: Kos, BFG, Gibbs, Cazorla og Giroud. Da vi tapte hjemme var det uten Gibbs, men med Szcz, Wilshere og Sagna.

 

Odds: 5,25 - 4,00 - 1,75

 

I dag må jeg bare spille litt på H og U. Kan vi holde nullen?

 

Spilte ikke OX sentralt på midten i kampen vi vant?

Link to comment
Share on other sites

Tar gjerne imot 3 jeg: Hummels, Bender og Draxler ;)

 

For min del kan vi ta imot 4: Hummels, Bender, Draxler og Reus/Kroos

Jeg føler ikke den samme glede med dyrkjøpte stjerner som med egenutviklede stjerner. Er happy med Gnabry og Zelalem. Håper vi kan få inn ennå flere unge, tyske spillere og videreforedle dem.

Link to comment
Share on other sites

Hva tror vi om laget i dag? De bakerste 6 gir seg nesten selv: Szcz, Sagna, BFG, Kos, Gibbs, Flamini.

 

Wilshere ble hvilt sist og var med på pressekonferansen. Det blir vel fort han som spiller sammen med Flamini, da? Cazorla ble hvilt sist og spiller ganske sikkert. Özil kommer vi ikke utenom. Giroud ble hvilt samtidig som han hadde (har?) en personlig krise. Sanogo var positiv sist, men starter neppe. Ox har vært veldig positiv etter lang skade og er nok foran Podolski/Gnabry i køen.

 

Det ble jo samme laget som Marius har i åpningsinnlegget!

 

Tja, jeg kunne egentlig ønske meg en liten endring: Wilshere på benk. Ox ned sammen med Flamini. Gnabry på høyre. Flinke defensivt både Ox og Gnabry.

Link to comment
Share on other sites

At Sanogo starter er seriøst WTF. Foran Giroud og Bendtner. Det er drøyt.

Sanogo vil helt sikkert gå ut på banen med fullt fokus og jobbe over et stort område slik som vi så mot Liverpool. Med den lille "skandalen" rundt Giroud så kan han være så profesjonell som bare det, men det ville nesten vært umenneskelig og forvente at han ikke er påvirket av alt styret, og da er det fort at han faller litt i kvalitet.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...