Jump to content

2014.28.01 Southampton B


bergkampje

Recommended Posts

  • Replies 131
  • Created
  • Last Reply

Jaja. Da taper vi poeng i en av de kampene vi burde ha tatt full pott i.

 

Vi har fullt fokus i omtrent 5 minutter i denne kampen. Rett og slett forferdelig. Og vi er ikke engang inne i våre 2 helvetes måneder engang. Dette kommer til å bli gøy!

 

Få innpå PODOLSKI nå så kanskje vi klarer å snike til oss 3 poeng!

Link to comment
Share on other sites

Flamini burde vært tatt ut for ti minutter siden. Podolski inn for å avgjøre nå. Wengers disposisjoner har ikke imponert oss så langt.

Tror du mener at Arteta skulle vært tatt ut. Flamini har utover kampen nesten gjort en dobbel jobb siden Arteta har vært sliten og på etterskudd, og da er det ikke rart at han til slutt ender opp med en slik takling - uansett hvor idiotisk den er.

Link to comment
Share on other sites

Dette kan selvsagt ikke gå veien. Som jeg postet tidligere i Wenger-tråden så går vi alltid på en smell når Arshavin er inne med sine oppgulp. Sånn jinx er det umulig å kjempe mot.

 

La merke til det... Bare å få bannet arshavin... :P

 

Men fra spøk til alvor, dette er tragisk kamp av wenger, dårlig uttak av lag. Hva har Poldi egentlig gjort som gjør at han ikke får spille denne kampen?

Link to comment
Share on other sites

Enda en back? Hva i helvetet er dette da Wenger?

 

1 poeng er bedre enn 0 er hva Wenger nå tenker. Problemet er bare at den taktikken der ofte fungerer slik at vi blir satt under massivt press. Mot Newcastle og Villa så fungerte det såvidt da vi ledet med 1 mål, men det var en meget risikabel risiko å ta da vi som sagt inviterte motstanderene til å presse oss dypt ned i banen uten å ha en spiller som kunne utnytte rommet motstanderene åpnet.

 

Denne kampen kunne og burde vi ha vunnet, men dessverre er laguttaket feil fra start av og motivasjonen/mentaliteten til praktisk talt samtlige spillere er helt feil kampen gjennom. Vi har som sagt maks 5-7 minutter hvor spillerene faktisk virker å gidde å spille fotball. Det er faen ikke godt nok!

Link to comment
Share on other sites

Begge venstrebackene er svake fremover, men blir alt for ofte involvert. Gnabry var elendig, og chamberlain om mulig, enda være. Begge er vel hypet som fantastiske talenter, men jeg blir overhodet ikke imponert over de to. Tvert imot. Synes også Wenger bør se hva som skjer i første omgang, og gjøre to bytter rett etter pause. At Podolski ikke får bidra, er rett og slett tragisk. Akkurat som Wengers jobb på sidelinja i dag. Alt i alt en forferdelig forestilling, som viser at dette laget er sjanseløse på seriemesterskapet uten forsterkninger.

Link to comment
Share on other sites

Pokker. Der ga vi fra oss initiativet i toppen...

 

En fryktelig første omgang pluss et elendig returløp fra Arteta (tror jeg det var? På 2-2-målet) ødelegger for oss her. Pluss den hodeløse tacklinga til Flamini.

 

Sett under ett var vi faktiske heldige som fikk med oss poeng...

 

Er ikke helt enig i de som klager på laguttaket, men. Ser ikke helt hva Wenger skulle gjort annerledes uten å risikere å forrykke balansen i laget. Skulle gjerne hatt med Poldi på venstre, men ikke på bekostning av Cazorla på venstre. Jeg ser det skrives at han er best sentralt, men jeg kan ikke huske å ha sett mange eksempler på det?

 

Jeg synes heller ikke Arteta-Flamini funka spesielt bra, men med Rosicky, Ramsey og Wilshere ute ser jeg ikke helt hvem han skal bruke sammen med Arteta/Flamini. Ox er nok for rå i den rollen ennå.

 

Skuffende, men på den positive siden har vi styrt ganske bra unna slike miner så langt i år.

Link to comment
Share on other sites

Greitt å få eit poeng periodevis særs svake prestasjonar. Syns wenger ikkje treff med laget, da vi totalt manglar gjennombruddskraft. Det viser igjen vår store svakhet. Vi er for veike og for trege. Inn med meir fart og fysikk i denne troppen!

 

Synes det er meget spesielt at Wenger har gått fra å ha et lag med ekstrem fart og kontringskompetanse til et lag omstendelig lag uten særlig fart. Pires, Ljungberg, Henry...

Link to comment
Share on other sites

Terningkast 1 til Wenger etter kampen. Terningkast 1 til nærmest samtlige spillere også.

 

I 92 av de spilte 98 minuttene blir vi stort sett pisset på av Southampton fordi de rett og slett ikke gidder mer. Skrur opp tempoet i 6 minutter og scorer 2 mål før de skrur av igjen og gir faen.

 

Samtlige spillere fortjener lønnstrekk etter innsatsen i kveld.

 

Ellers: Chamberlain over Podolski Wenger? Jeg skjønner at du ikke er fan av fyren, men det skal da ikke være mulig!

Link to comment
Share on other sites

Alt tatt i betraktning er jeg fornøyd med 1 poeng idag jeg!

 

Flamini er rett og slett bare dum i hodet. Hvorfor skal han takle sånn der? Var da ikke så jævla ampert utpå der. Uansett er førsteomgangen sesongverste, men syns vi er bedre i andre. Synd vi slipper inn så fort etter å ha gått opp i ledelsen, men sånn er fotballen. Vi har ikke hatt alt for mye motgang i år, og vi kriger til oss et poeng på St. Mary's.

 

Forresten, Sagna er en gigant. Bare å betale det han ønsker.

 

Keepern vår er også god på slutten idag, sikkerheten selv.

Link to comment
Share on other sites

Alt tatt i betraktning er jeg fornøyd med 1 poeng idag jeg!

 

Flamini er rett og slett bare dum i hodet. Hvorfor skal han takle sånn der? Var da ikke så jævla ampert utpå der. Uansett er førsteomgangen sesongverste, men syns vi er bedre i andre. Synd vi slipper inn så fort etter å ha gått opp i ledelsen, men sånn er fotballen. Vi har ikke hatt alt for mye motgang i år, og vi kriger til oss et poeng på St. Mary's.

 

Forresten, Sagna er en gigant. Bare å betale det han ønsker.

 

Keepern vår er også god på slutten idag, sikkerheten selv.

 

 

Takk! Godt å se at det er noen som ikke har mistet gangsynet helt her :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...