Jump to content

2014.28.01 Southampton B


bergkampje

Recommended Posts

  • Replies 131
  • Created
  • Last Reply

Wenger er kanskje en gud allikevel... Vetta fan jeg, men dette er gøy!

 

Hvorfor kunne han bare ikke gjort dette i førsteomgang da i så fall? Hvorfor gi fansen hjerteinfarkt først? :P

 

Tror nok Soton ble tatt noe vanvittig på senga mtp. nivået vi holdt i førsteomgang. Med en gang temposkiftet kom så smalt det og de holdt rett og slett ikke følge.

 

Sekundet jeg postet innlegget så gikk det dritt. Yay.

Link to comment
Share on other sites

På 22 kamper har vi for andre gang sluppet inn mer enn 1 mål i Premier League. Som regel har forsvaret vårt vunnet oss kamper, men i dag så har det ikke vært vår sterkeste side. Håper dog at angrepet for en gangs skyld kan kompensere for det.

Link to comment
Share on other sites

Er det ikke da at erfaringen og fotballklokskapen skal slå inn og man slipper å ligge på feil side av spilleren?

 

Det skulle man tro. Dessverre så er det ikke første gangen det skjer med Arteta akkurat.

 

Dette kan selvsagt ikke gå veien. Som jeg postet tidligere i Wenger-tråden så går vi alltid på en smell når Arshavin er inne med sine oppgulp. Sånn jinx er det umulig å kjempe mot.

 

Du bare siterte meg du din snik! Men, ja: Det går som regel alltid dritt etter at "arshavin" dukker opp. Håper at vi bryter forbannelsen i dag, men det ser ikke så lyst ut.

Link to comment
Share on other sites

Ser gjerne at vi bytter inn Podolski og Bendtner nå. Deretter Chamberlain inn for Gnabry hvis ting ikke endrer seg ganske fort.

 

Etter de to første byttene:

Szczesny

Sagna - Mertesacker - Koscielny - Monreal

Flamini - Cazorla

Gnabry - Özil - Podolski

Bendtner

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...