Jump to content

2014.01.01 Cardiff H


49 unbeaten

Recommended Posts

  • Replies 98
  • Created
  • Last Reply

Må si Wenger irriterer meg i dag når han ikke satser mer offensivt nå mot slutten. Gnabry inn for Arteta ville vært en ide kanskje? Men, Wenger er vel fornøyd med 1 poeng hjemme og det er bare latterlig mot Cardiff hjemme.

Link to comment
Share on other sites

Etter en kamp mot Cardiff hjemme, faller Arsenal 2 plasser på tabellen. Patetisk. Wenger burde ha blitt sendt til en nordkoreansk arbeidsleir noen dager for å ha spilt 65 minutter med to def midtbanespillere. en av de største blunderne gjennom tidene. Bjarte Flem kan gå og legge seg!

Link to comment
Share on other sites

Jeg er faen meg ikke sikker på at Giroud hadde putta på den ass

Rimelig sikker på at han ikke ville vært i den posisjonen som Bendtner var i der da han ofte ligger på kanten av 16.

 

Kjipt med skade på Bendtner, men håper dette presser Wenger til et sårt tiltrengt spisskjøp.

 

Walcott med punkteringen forøvrig. Greit å få drept kampen og slippe nervene.

Link to comment
Share on other sites

Etter en kamp mot Cardiff hjemme, faller Arsenal 2 plasser på tabellen. Patetisk. Wenger burde ha blitt sendt til en nordkoreansk arbeidsleir noen dager for å ha spilt 65 minutter med to def midtbanespillere. en av de største blunderne gjennom tidene. Bjarte Flem kan gå og legge seg!

 

Nå er det ikke meningen å være etterpåklok, men av erfaring har jeg lært at man skal være forsiktig med å bedømme en prossess før den er ferdig. Syns du fortsatt at Wenger fortjener straffearbeid?

Link to comment
Share on other sites

 

Nå er det ikke meningen å være etterpåklok, men av erfaring har jeg lært at man skal være forsiktig med å bedømme en prossess før den er ferdig. Syns du fortsatt at Wenger fortjener straffearbeid?

Hvis en forbryter stjeler 100000kr, men leverer det tilbake dagen etter, fortjener han fortsatt straff. Men han fortjener en mildere straff. Så kanskje wenger kan få seg en dag i et norsk fengsel

Link to comment
Share on other sites

Så mye kan et par bytter bety.

 

De første 65 minutter: Tamt. Et tafatt offensivt Arsenal.

 

De siste 25 (+5) minutter: Tildels et fyrverkeri offensivt, selv om det så ut til å bli de brente sjansers kamp.

 

Diverse "straffesituasjoner" (til begge lag). Et par var vel i grenseland, men jeg mener dommer gjorde rett i alle situasjonene.

 

3 deilige poeng og tabelltopp minst i en god uke til.

Link to comment
Share on other sites

Vi drar det i land til slutt og det er digg på en ellers slapp dag. Podolski funker fortsatt ikke veldig bra som spiss, men men, kanskje han kan bli bedre om han får flere sjanser der.
Deilig å se Bendtner score, akkurat det han skal gjøre i fraværet av Giroud. Håper ikke det er en skade som holder han lenge ute.

Fortsatt tabelltopp, og det er godt!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...