Jump to content

2013.14.12 Manchester City B


gunnersfan

Recommended Posts

  • Replies 148
  • Created
  • Last Reply

Arsenal har gitt bort 2 scoringer. Derfor er det surt å tape denne. Når det er sagt. så er City veldig gode. Det positive er at City er ikke laget å frykte ang. seriemesterskapet. Det er det Chelsea som er. City har altfor mange tøffe kamper på våren til å klare det. De skal borte mot 6 av 7 topp 8 lag.

Link to comment
Share on other sites

Morsomt at Wenger setter inn Gnabry og Bendtner. Er det bare for å vise at stallen ikke på noe vis holder i forhold til dagens motstander og Chelsea? Om man skal ta tittelen, må det tas poeng mot storslagent også. Og da er det greit å ha spillere som ikke presterer mot middelmådigheter.

Link to comment
Share on other sites

Syntes det er ganske rart at vi sitter med spillere som Rosicky og Cazorla på benken, men setter inn Gnabry og Bendtner. Rosicky burde hvertfall vært den første spilleren som skulle ha kommet inn for Wilshere. Deretter enten Gnabry eller Cazorla for Flamini mens Giroud og Walcott gikk opp på topp sammen for å prøve å få mål.

Link to comment
Share on other sites

Gnabry med positivt innhopp og Walcott med bra kamp er det Arsenal må ta med seg av positive ting i dag.

Av negative ting, er det tydelig at Ramsey er over formtoppen, at Wilshere er milevis unna å være god nok for Arsenal. Nå med Walcott og Sanogo tilbake, samt Gnabry i form, er vel spørsmålet om Arsenal kanskje trenger en midtbanespiller heller enn en spiss i vinduet...

Link to comment
Share on other sites

Tre hakk for små idag er vel betegnende også med slutt resultatet. Vår dårlige statistikk mot de gode lagene i PL opprettholdes. Hadde håpet vi ikke ble slakta, men det ble vi. City vinner soleklart fortjent til tross for offside avgjørelser.

 

Jeg ser lite til at vi endelig skulle være klare for å ta kampen, mentaliteten virker heller ikke til å være der. Blir all inn fremover på 1-3 men glemmer totalt å forsvare. Litt som i de foregående sesonger dette. Fra 75-90 min er tilnærmet kolaps kunne blitt virkelig stygt.

 

City virket til å kunne bare skru på turbo hver gang de ville så var vi sjanseløse.

Link to comment
Share on other sites

Gnabry med positivt innhopp og Walcott med bra kamp er det Arsenal må ta med seg av positive ting i dag.

Av negative ting, er det tydelig at Ramsey er over formtoppen, at Wilshere er milevis unna å være god nok for Arsenal. Nå med Walcott og Sanogo tilbake, samt Gnabry i form, er vel spørsmålet om Arsenal kanskje trenger en midtbanespiller heller enn en spiss i vinduet...

 

Det er MYE positivt å ta med seg i dag. Blant annet at vi scorer flere mål på Etihad enn det alle lag har gjort til sammen denne sesongen!

Link to comment
Share on other sites

Gnabry med positivt innhopp og Walcott med bra kamp er det Arsenal må ta med seg av positive ting i dag.

Av negative ting, er det tydelig at Ramsey er over formtoppen, at Wilshere er milevis unna å være god nok for Arsenal. Nå med Walcott og Sanogo tilbake, samt Gnabry i form, er vel spørsmålet om Arsenal kanskje trenger en midtbanespiller heller enn en spiss i vinduet...

 

Joda, men elendig pasning som førte til straffespark

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk av det enorme talentet Gnabry... Nesten like dårlig som Wilshere i dag.klarte ikke å se noe særlig positivt med innhoppet. Annet enn at han er tilbake fra skade. Latterlig svakt av Arsenal og Wenger! Monreal bekrefter Gibbs posisjon. Wilshere har jeg mistet troen på. Bendtner ønsker jeg aldri å se på en fotballbane igjen. Aldri! Laget har desperat behov for en back som kan spille på begge sider og en spiss som evner å score mot lag som har gode spillere.

Link to comment
Share on other sites

Tja. Det var litt av en match!

 

Spillemessig er det jevnt stort sett hele veien. Men vi er sløve i forsvar ved 2-3 anledninger, og City er nådeløse i måten de straffer oss. I tillegg har både Giroud og Bendtner mål som hårfint blir avvinket for offside. Så, resultatet kunne fort vært noe litt annet. Uansett var det en vanvittig åpen fotballkamp fra start av. Og City har, ikke uventet, litt skarpere skyts på topp. Det er forskjellen.

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk av det enorme talentet Gnabry... Nesten like dårlig som Wilshere i dag. Latterlig svakt av Arsenal og Wenger! Monreal bekrefter Gibbs posisjon. Wilshere har jeg mistet troen på. Bendtner ønsker jeg aldri å se på en fotballbane igjen. Aldri! Laget har desperat behov for en back som kan spille på begge sider og en spiss som evner å score mot lag som har gode spillere.

 

Hva har Bendtner gjort nå da?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...