Jump to content

Drakter


fabre

Recommended Posts

Stemmer dette. Det finnes en versjon for spillere og en for supportere. Den for spillerene er "tight" og den andre er løsere. Prislappen er også omtrent det dobbelte for den tighte versjonen kontra supporterversjonen.

 

PUMA er ikke dumme. De vet at supporterene ikke er i samme form som spillerene.

 

Edit: Her kan dere se de to forskjellige draktene (og prislappen).

 

Spillerversjonen

 

Supporterversjonen

Link to comment
Share on other sites

Draktene vil ikke bli like trange som Pumadraktene som har vært sett under VM. Med Algerie og Uruguay som de grelleste eksemplene.

 

Legger ved et bilde av årets drakt, i såkalt player issue (draktene spillerene bruker) lagt oppå fjorårets player issue. Begge er i størrelse medium. Der ser dere at størrelsene er de samme. Om noe ser Puma ørlite større ut.

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Fikk nye drakta i dag forøvrig. Veldig fin og omtrent like stor/liten i størrelsen som det Nike sine størrelser var.

 

I mine øyne den fineste hjemmedrakta vi har hatt siden 06/08 hjemmedrakta. Eneste som er uvant er at klubblogoen ikke er brodert slik som den var på Nike sin, men i motsetning "skinner" den litt mer på gulldetaljene enn Nike sin.

Link to comment
Share on other sites

Hvor kjøpte du Stefan?:=)

 

Unisport ;)

 

Krokstadelva Grill, sport og camping.

 

BE

 

Er dessverre verken noe "grill", "sport" eller "camping" her i Krokstadelva. Vi har idrettslaget Birkebeineren, Snappys Gatekjøkken, 14 Kiwi butikker og Hokksund camping 15 minutter unna. ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes seriøst de draktene er stygge. Trøyene er altfor trange i passformen, noe som ikke blir bedre av at shortsene er såpass vide og lange. Det hele ser ut som noe Kamerun kunne brukt under VM 2002 - minus fargene. Heldigvis har de ikke gjort så mye krams med mønsteret, og supporterdrakta ser grei ut i formen. Likevel var ikke de der optimale.

Link to comment
Share on other sites

Krokstadelva er altså enda mindre utbant enn jeg trodde.

 

BE

 

Vet ikke hvor utbant det er, men vi har også bingo (!), 2 store kjøpesentere og masse annet stæsj, men mtp. at vi har byer/butikker o.l. i hver retning med 5-15 minutter kjøretid samtidig som det ligger forholdsvis landlig så er jeg fornøyd. 2 minutter til nærmeste fotballbane er heller ikke dumt. ;)

 

Jeg synes seriøst de draktene er stygge. Trøyene er altfor trange i passformen, noe som ikke blir bedre av at shortsene er såpass vide og lange. Det hele ser ut som noe Kamerun kunne brukt under VM 2002 - minus fargene. Heldigvis har de ikke gjort så mye krams med mønsteret, og supporterdrakta ser grei ut i formen. Likevel var ikke de der optimale.

 

Enig i at "tight-fit" draktene er mindre pene, men jeg er ganske så sikker på at spillerene kan spille med både og. Akkurat som oss supportere kan kjøpe begge deler hvis vi er hyppe på det.

 

Supporterdrakta er akkurat like "trang" som det Nike sine er/var og så og si helt identisk når det gjelder passformen. Personlig syntes jeg den er knallfin (supporterversjonen altså. Ikke fan av den trange versjonen jeg heller selv om den sikkert er deilig å spille med).

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...