Jump to content

2013.30.11 Cardiff B


Stefanb

Recommended Posts

  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Arteta har forresten vært helt rå i dag. Kan ikke si jeg savner Flamini når Arteta spiller som han gjør i dag!

 

Ramsey har forøvrig vært meget god som vanlig. Er overalt på banen.

 

Squawka Football @Squawka 52s

Aaron Ramsey has scored a goal, created a chance or made an assist once every 45.9 mins on average in the Premier League this season.

Link to comment
Share on other sites

Syntes ikke Giroud har vært god på lenge nå. Tenk oss med en målfarlig spiss. For all del han bruker muskler og alt det der men det er det. Håper vi snart kan prøve alternativ annet enn Bendtner.

 

 

Jeg tillater meg å være HELT uenig. Giroud har vært veldig god - ikke minst i måten han samspiller på med midtbanespillerne.

 

Jeg har vondt for å se en spiss komme inn og gjøre en tilsvarende - bedre - jobb enn den Giroud gjør for oss om dagen!

Link to comment
Share on other sites

Jeg tillater meg å være HELT uenig. Giroud har vært veldig god - ikke minst i måten han samspiller på med midtbanespillerne.

 

Jeg har vondt for å se en spiss komme inn og gjøre en tilsvarende - bedre - jobb enn den Giroud gjør for oss om dagen!

 

Syntes han har vært rimelig god, men syntes ikke han har vært veldig god generelt sett. Mot Dortmund borte var han meget god og han var også god mot Southampton, men før det hadde han en rekke svake kamper på rekke og rad.

 

I dag er han også bortsett fra pasningen til å spille fri Ramsey svak. Mange feilpasninger og dårlige touch som ødelegger for at han kommer seg til målsjanser. Når det gjelder nettopp pasningsspillet til Giroud så er det milevis unna hva van Persie hadde for oss (eller Henry/Bergkamp). Han endte sesongen i fjor på under 60% og er på under 70% nå. Det er meget svakt.

 

Attpåtil presterer han å gjøre noe slikt:

 

824911662.gif?1385824629

Link to comment
Share on other sites

 

 

Jeg tillater meg å være HELT uenig. Giroud har vært veldig god - ikke minst i måten han samspiller på med midtbanespillerne.

 

Jeg har vondt for å se en spiss komme inn og gjøre en tilsvarende - bedre - jobb enn den Giroud gjør for oss om dagen!

Lov å være uenig. Men hva med en spiss som truer bakrom og lukter mål? Det vi har er en god offensiv midtbane med pondus i Giroud. Feks Suarez der oppe ville resultert i vanvittig mye mål.

Link to comment
Share on other sites

Lov å være uenig. Men hva med en spiss som truer bakrom og lukter mål? Det vi har er en god offensiv midtbane med pondus i Giroud. Feks Suarez der oppe ville resultert i vanvittig mye mål.

Med Suarez ville man også fått en spiss som kunne gjort det meste Giroud gjør minus den ekstreme luftstyrken (Suarez er dog rimelig brukbar i lufta), men bare med enda høyere kvalitet. Løp i bakrom, pasningsspill, dribleferdigheter, fart og arbeidskapasitet er noe av Suarez er best i verden på. Suarez kan i motsetning til Giroud også skape sjanser på egenhånd. Det er alltid et stort pluss i boka.

Link to comment
Share on other sites

Walcott burde ha kommet innpå etter rundt 55 minutter syntes jeg. Enten tvunget Cardiff dypere ned på sin egen banehalvdel eller tvunget de til å etterlate store rom bakover som Walcott kunne utnytte.. så langt har vi ikke blitt straffet, men jeg frykter at hvis Cardiff får et mål her så skal det godt gjøres for oss å vinne kampen.

Link to comment
Share on other sites

Kanskje byttene ikke var så dumme allikevel Stefan?

 

Hvor har jeg sagt at byttene er dumme Tapapa? Jeg savnet bare Walcott fordi han ville gitt Cardiff noe å bryne seg på. På tide å slutte å innbille deg ting.

 

PS: Der ser du hvorfor jeg ville ha på Walcott tidligere.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...