Jump to content

2013.06.10 West Bromwich B


Umlaut

Recommended Posts

Seiersrekken på bortebane stoppet. Men vi er fortsatt..:

 

- Ubeseiret på bortebane så langt denne sesongen

- Ubeseiret i de siste 11 kampene (alle turneringer)

- De som har tatt flest poeng i PL i kalenderåret 2013

- Ikke gått målløse av banen så langt denne sesongen.

- På toppen av tabellen i Premier League

- Topper gruppa i Champions League

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Mulumbu og Yacob gjorde en fantastisk jobb i dag. Tror kampen hadde sett helt annerledes ut dersom vi hadde friske kantspillere. Ingen skilte seg ut spesielt positivt i dag, Gibbs og Ramsey hadde sine svakeste kamper denne sesongen(-Villa-kampen) Chesney gjør mye bra bak der og viser at han har tatt grep når det kommer til feltarbeidet(Skjedde dog nesten en glipp..) Synes også at Arteta gjorde en del bra, fine førstetouch og god presisjon på det han gjør, men skulle helst sett at han var litt mer direkte av og til.

Link to comment
Share on other sites

Landet i kos ikveld og ble litt deppa av resultatet ( fikk ikke sett kampen). Slike kamper er så godt å få 3 poeng i. Dessverre ble det ikke slik, ser det var ett greit resultat iforhold til sjanser og spill. Synd vi ikke fikk straffe. Uansett tabelltoppen og tott gikk på en stjernesmell som nesten veide opp :)

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha sett straffesituasjon 1 gang til, så må jeg si at det var en fantastisk takling. Bra dømt, faktisk.

 

Alt i alt var vi (litt heldige). Heldigvis var Anelka litt rusten.

-----------

uenig om straffesituasjonen. Ja, han er borti ballen til slutt, men han tar jo Wilshire først. Som kommentatoren sa; dette er straffe i ti av ti tilfeller sju dager i uka.. ellers enig i at Arsenal var LITT heldig, siden WBA hadde flere store sjanser. På den annen side var jo kampen jevn, og Arsenal hadde jo sine store sjanser til å avgjøre de også. Uavgjort var det mest rettferdige resultatet.

Link to comment
Share on other sites

-----------

uenig om straffesituasjonen. Ja, han er borti ballen til slutt, men han tar jo Wilshire først. Som kommentatoren sa; dette er straffe i ti av ti tilfeller sju dager i uka.. ellers enig i at Arsenal var LITT heldig, siden WBA hadde flere store sjanser. På den annen side var jo kampen jevn, og Arsenal hadde jo sine store sjanser til å avgjøre de også. Uavgjort var det mest rettferdige resultatet.

Måten han holder igjen standbenet til Wilshere når han kommer inn i taklinga gjør at det er straffe IMO selv om han er på ball etterpå. Han klarer ikke komme seg rundt og går derfor gjennom beina til Wilshere. Utenfor 16 hadde nok dommer dømt frispark der 100/100 ganger..

Link to comment
Share on other sites

Måten han holder igjen standbenet til Wilshere når han kommer inn i taklinga gjør at det er straffe IMO selv om han er på ball etterpå. Han klarer ikke komme seg rundt og går derfor gjennom beina til Wilshere. Utenfor 16 hadde nok dommer dømt frispark der 100/100 ganger..

 

Helt enig. Klar straffe.

Link to comment
Share on other sites

At Gnabry ikke starter kampen og at vi igjen stiller med 2 midtbanespillere ute på kantene mot WBA er sørgelige greier. Vi trekker konstant inn i midten og den ene karen som har vært en måltrussel fra sentrale områder er langt unna disse områdene fordi han blir tvunget til å spille på kant.

 

At mangelen på "kantspillere" er merkbar er jeg enig i, at Gnabry gjerne kunne vært på banen er greit nok, men hvis du mener at Gnabry burde vært tatt ut på kanten fra start (d.v.s. at Ramsey da ville ta plassen til Wilshere i midten) så er jeg mer usikker.

 

Gnabry er et klart talent som synes å ha en stor fremtid, han har vist gode takter så langt (men ikke konsekvent nok), men til å dekke vingplassen så mener jeg at han er feil spiller. Ut fra det jeg har sett så er det få av våre "alternative" vinger som så konsekvent trekker inn i midten som det Gnabry gjør. Jeg skulle gjerne sett han fra start i midten (mot "rett" motstander), men ikke på vingen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...