Jump to content

2013.18.09 Marseille B


49 unbeaten

Recommended Posts

Håpløst å finne en god stream -_- JAja.. går ikke glipp av noe spesielt ser det ut til

 

Jeg ga opp streamjakta jeg også, men i motsetning til deg så tror jeg at jeg går glipp av noe stort. Av det jeg kan lese av liveoppdateringer så ser det ut til at vi spiller akkurat slik vi bør spille mot tøffe motstandere på bortebane. Et uavgjort resultat er et glimrende resultat for oss.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 80
  • Created
  • Last Reply

 

Jeg ga opp streamjakta jeg også, men i motsetning til deg så tror jeg at jeg går glipp av noe stort. Av det jeg kan lese av liveoppdateringer så ser det ut til at vi spiller akkurat slik vi bør spille mot tøffe motstandere på bortebane. Et uavgjort resultat er et glimrende resultat for oss.

 

 

I utgangspunktet er jeg enig i at ett poeng er bra i CL, men i denne gruppa tror jeg vi trenger en seier i denne kampen.

 

Ikke at ett poeng er noen katastrofe, men et glimrende resultat synes jeg ikke det er.

Link to comment
Share on other sites

Har tre punkter som må bedres til andreomgangen og som henger godt sammen:

  1. Bevegelse
  2. Treffe på pasningene
  3. Balltempo

Hittil har det vært ganske labert hva som blir levert og vi gir alt for enkelt fra oss ballen. Wilshere, Özil og Giroud trekker mot ballfører for å få ballen og da blir spillet for kompakt og enkelt å forsvare seg mot. Giroud må heller prøve å strekke forsvaret og ta med midtstopperne ut på mot kantene for å skape litt ubalanse. Defensivt så har vi ok kontroll store deler av kampen. Tar vi ut Valbuena stopper mye av spillet til Marseille offensivt opp.

Link to comment
Share on other sites

Et tannløst Arsenallag som ser ut til å gå for 0-0 og ett bortepoeng. Özil og Wilshere er de mest usynlige på banen, Per's lange ben er det mest positive så langt.

 

Vel.. vi skrev jo om Giroud tidligere. 12 ballberøringer så langt i kampen. Ikke akkurat en spiss som involverer seg så mye i kveld tydeligvis.

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg ga opp streamjakta jeg også, men i motsetning til deg så tror jeg at jeg går glipp av noe stort. Av det jeg kan lese av liveoppdateringer så ser det ut til at vi spiller akkurat slik vi bør spille mot tøffe motstandere på bortebane. Et uavgjort resultat er et glimrende resultat for oss.

 

Om dere er kjent med Sopcast sitter jeg å ser på en knallgod stream fra Skysports. Like bra kvalitet som Sumo. Krever dog nok en brukbart feit internettlinje.

Link to comment
Share on other sites

Er det plutselig blitt lov å sparke Mertesacker i fjeset? Ikke får vi straffespark, ikke dømmer dommeren indirekte frispark for farlig spill (det må nødvendigvis være et ubegripelig høyt spark når man treffer BFG i ansiktet!) - og ei heller får vi corner, som burde vært den naturlige konklusjonen hvis dommertrioen mener Marseille-spilleren treffer ballen. Lang setning. Men det er uforståelig at den tullebukk-dommeren som står én meter unna situasjonen ikke griper inn/ser dette!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...