Jump to content

Mesut Özil


Umlaut

Recommended Posts

  • Replies 363
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Feil. Dette overgangsvinduet trodde vi at vi skulle kjøpe 5-8 Toyota Corolla. Vi kjøpte en Ferrari, en Fiat Punto og en Ford Taunus.

Så spørs det hvor ofte Ferrarien må på service.

BE

Corollaen og taunusen fikk vi jo kun for vrakpanten, så de kan vi ikke klage over. Er også litt spent på om vi får brukt leiebilen vår, men mest spent på hvilket merke den er...

Link to comment
Share on other sites

Feil. Dette overgangsvinduet trodde vi at vi skulle kjøpe 5-8 Toyota Corolla. Vi kjøpte en Ferrari, en Fiat Punto og en Ford Taunus.

 

Så spørs det hvor ofte Ferrarien må på service.

 

BE

 

Ser ut til at du glemte Sanogo inni der. Han er vel slik sett et oppussingsobjekt i så fall i denne sammenhengen her :P

 

Når det gjelder Ferrarien så er han en sjeldenhet når det gjelder superbiler. Han er en type som kan brukes til det daglige fremfor bare 2 sommermåneder i året. Spilt 53 kamper i snitt de siste 3 sesongene og i Bremen spilte han i snitt 46,5 kamper etter han slo gjennom før han dro til Madrid. Legg merke til at jeg da ikke tar med landskamper. Med de så er han trolig oppe i 60 kamper i løpet av en sesong i snitt.

 

Nå er ikke PL like fysisk som det engang var generelt sett, men er selvfølgelig redd for at Ferrarien får et par lakkskader og muligens noe verre mot de verste drittlagene i ligaen, men generelt sett så er Özil rimelig skadefri og jeg satser på at han vedlikeholder den statistikken i Arsenaldrakta :)

Edited by Stefan B
Link to comment
Share on other sites

At Özil er som en Ferrari synes jeg er en bra sammenligning. Flamini er jeg litt usikker på, men som den optimisten jeg er tror jeg han er en Mercedes Geländerwagen. Sanogo er relativt uprøvd og fersk. En Tesla Model S? Leiebilen vår har jo absolutt prestert på høyt nivå tidligere, men har et utseende som gir dårlige assosisjoner for enkelte goonere. Er Viviano en Renault Megane?

Link to comment
Share on other sites

Flamini er absolutt ingen Geländewagen RastaPinky. Geländewagen er i mine (og mange andres) øyne en av verdens absolutt beste biler! Mitsubishi Pajero muligens?

 

Sanogo som en Tesla Model S er også rimelig drøyt når Viviano som har spilt for Italia og i Serie A ender opp som en Renault Megane. :P

Link to comment
Share on other sites

Leiebilen hadde jeg fortrengt. Ser ut som en Lada, men dens ytelser er for meg ukjent.

 

BE

 

Skal ikke se bortifra at Ladaen overrasker. De er tøffe jævler.

 

Forøvrig siden vi pratet om at Özil var en Ferrari så passet den her ganske fint:

 

45kt.jpg

 

Looks like we got ourselves a Ferrari boys! :P

 

Kampene til Özil mot Østerrike og Færøyene:

 

http://www.youtube.com/watch?v=NCjPWLto4Ss

 

http://www.youtube.com/watch?v=YPGq8YEPAC8

Edited by Stefan B
Link to comment
Share on other sites

Ok, prøver igjen. :proud:

 

Flamini - Nissan King Cab - grovarbeider

Sanogo - Nissan Leaf - noe nytt og spennende

Viviano - Nissan Primera - har prestert på høyt nivå

 

Flamini og Viviano som Nissan høres rimelig greit ut, men vi kan se bort fra Sanogo. Nissan Leaf er ikke noe nytt og spennende, det er bare ennå en runde med teknologi som er ubruklig til annet enn som handlevogn i et supermarked. Hadde Sanogo være en Tesla, Rasta Pinky, så ville det vært håp for fyren, men i motsetning til Tesla så har ikke Sanogo vist noe som helst ennå. Jeg vet ikke hva Sanogo er. Kanskje han likevel er en Nissan Leaf, noe som skaper urealistiske forhåpninger og som fisler ut i det store intet.

 

Når det gjelder Özil heller jeg mer til en Mercedes Benz S-klasse Coupe enn en beinhard støyende Ferrari uten bruksverdi til annet enn show off. Özil er en luxuscruiser med sportslige egenskaper.

Edited by Sir J
Link to comment
Share on other sites

En diaby altså.

 

BE

 

Mer som min første (og trolig siste) Peugeot (som selvfølgelig er fransk bil). Røyk noe støtt og stadig og det var kostbart som faen. Komforten, motoreren og kjøreegenskapene derimot var det ingenting å si noe på når den faktisk fungerte.. men det var noe støtt og stadig som gjorde at den ikke var i drift.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

×
×
  • Create New...