Jump to content

Deadline Day 2013


Fabulous

Hvem signerer vi før deadline?  

43 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 316
  • Created
  • Last Reply

 

Vi signerte Mertesacker og Arteta innenfor de tre dagene vi nå har igjen, de kvalifiserer defintivt til å være klassespillere. Det gjør ikke Kalou, BølerUlf. Men om vi henter spillere som Cabaye og Demba Ba for eksempel, så regner jeg de som klassespillere. Om vi henter de to vil prisen være til sammen omkring 25 mill. pund. Det er ikke urealistisk i Wenger sammenheng, ihvertfall ikke med den økonomien vi har nå.

Jeg tror fortsatt vi signerer flere spillere av høy kvalitet de siste dagene, men her handler det om å få rulla til å gå. Wenger er villig til å bruke mye penger på en spiller, det vet vi. Men denne spilleren må ha en pris som representerer kvaliteten. Om en spiller som Ozil blir tilgjengelig for omkring 40 mill. pund så er det en pris jeg er sikker på at Wenger vil være villig å gi, all den tid han ga bud på Suarez på 40. Ozil ville vært verdsatt til langt mer enn 40 om omstendighetene var annerledes. Nå er det ikke sikkert vi ender opp med Ozil, men det er et argument for at det fortsatt er mulig å få se Wenger splasher casha i dette vinduet. En slik deal kan skje de siste 4-5 timene av overgangsvinduet, bare se på Torres og Carrol overgangene, høye priser på kort tid. Nå vil jeg ikke ha noen Carrol reprise i Arsenal, men det viser at det er mulig å gjennomføre dealer på svært kort tid.

Tro på det, ihvertfall frem til deadline. Så får vi skryte av våre spådommer etter det, jeg håper at jeg har rett, det torr jeg dere håper også!

 

In Arsene we trust!

Link to comment
Share on other sites

John Cross sa også tidligere at det ikke skjedde noe mer enn Viviano & Özil i dag. Det stemte nok greit det.

 

Skulle gjerne sett noen flere spillere inn, men håper muligens vi kan hente inn et par spillere i januar hvis vi sliter.

 

Uansett: ÖZIL ER ARSENALSPILLER! Vanvittig!

Link to comment
Share on other sites

Özil på sin offisielle facebook-side:

 

Quote from https://www.facebook.com/mesutoezil

 

dear fans of real madrid,

thank you very much for three wonderful years with all of you. my time at real madrid was unique and special for me. sometimes things develop differently, than i would have expected them to a few days ago.
although I’m leaving real madrid I wish you and the team the very best for the future.

now I’m looking forward to my new club: THE GUNNERS!

 

Klassespiller og med klasse-oppførsel. Har tro på at han kan bli en hit med en gang.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...