Jump to content

Hvor lenge ventet du på første trofé ?


Guest GuanXi

Hvor lenge måtte du vente på første trofé ?  

23 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Guest GuanXi

Begynte å følge Arsenal i løpet av vinteren 77/ 78. Den gang var det syv sesonger siden klubben vant liga- og cupgull. Ventet et drøyt år før klubben sikret cupgull mot Man Utd i -79- finalen. Måtte deretter vente ytterligere åtte år før GG førte klubben til ligacupseier og senere til ytterligere suksess.

Link to comment
Share on other sites

ble Skikkelig fan etter Cup trofeet i 1994 da Arsenal slo Parma med 1-0 etter scoring av Alan Smith...var jo synd året etterpå da med Zaragoza og Nayim da (sier ikke mer)

Link to comment
Share on other sites

Guest espenstoele

Jeg valgte Arsenal da jeg var 7 år gammel. Grunn: de hadde det kuleste emblemet (kanoner er fascinerende for 7 år gamle gutter :lol:

Link to comment
Share on other sites

Var 7 1/2 i 1971, cupfinale mot Liverpool. Var så vidt begynt å følge med på engelsk fotball. Hvorfor jeg valgte Arsenal, vet jeg egentlig ikke. Kanskje var det navnet!!! Arsenal høres mye finere ut enn Liverpool.

 

Men etter det var det bare en klubb, selv om jeg ikke fulgte så mye med de første årene.

De siste 15-20 årene har interessen bare blitt større og større. Det eneste skår i gleden er at jeg IKKE har sett kamp på Highbury enda. Men det er vel et år igjen med den muligheten, så da SKAL det bli minst en tur til det aller helligste.......

Link to comment
Share on other sites

Ble supporter sommeren 1970, og måtte vente et snaut år før klubben vant et trofe. Ja, de vant attpåtil to! :) ;) Deretter ble det 8 magre år før Pat Rice kunne heve FA-cuppokalen. Ligagull måtte jeg vente 18 LAAAANGE år på (eller eighteen f***ing years som han sa i filmen tribunefeber!).

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...