Jump to content

2013.27.08 Fenerbahce H


Umlaut

Recommended Posts

Podolski ute. Ramsey med noe lyskeproblemer. Wilshere fikk mange spark.. I verste fall får vi et nytt "2-8" på søndag - og påfølgende panikkshopping dagen derpå.

Spurs har ikke vist noe denne sesongen som tilsier at de er bedre enn oss. Heller tvert i mot. Virker lite solid og til dels tregt på midten og bak.

Tipper vi står som klare vinnere på søndag.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

jeg tror jeg har hørt/lest et sted at hadde Arsenal blitt slått ut og Fener hadde blitt diska så hadde ikke nedvendigvis Arsenal fått plassen allikevel, men det er jo veldig hypotetisk. vi fiksa biffen strålende, en god gjennomføring selv om jeg følte at laget sovna litt i noen perioder og lot Fener få noen sjanser. Ramsey hadde en strålende kamp og var banens beste. Håper virkelig han fortsetter den gode trenden og tar enda flere steg! vi trenger det!

Link to comment
Share on other sites

 

La merke til den der under kampen! Per er en bra kaptein, er jo stor sjanse for at det ville blitt dømt hands hvis den hadde truffet Sanogo i armen og dermed frispark enda nærmere. Er vel også greit å melde fra at i engelsk fotball står man ikke og dekker til ansiktet på frispark, bare kronjuvelene!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...